náhledy
Kingdom Come: Deliverance
Autor: Warhorse Studios
Kingdome Come: Deliverance (PC)
Autor: Warhorse Studios
Kingdome Come: Deliverance (PC)
Autor: Warhorse Studios
Pokud čekáte na jednoznačnou radu ve stylu "je to pecka, běžte si to okamžitě koupit" nebo "je to nuda, raději se hře vyhněte", tak vás zklamu, takhle jednoduché to nebude.
Autor: Warhorse studios
To by bylo k nezbytnému úvodu a nyní konečně přejděme k zásadní otázce, která zajímá drtivou většinu hráčů. Jak je na tom Kingdom Come s optimalizací? Bude se hra hýbat i na slabých konfiguracích? K tomu můžu říct jen to, že na i5 3,4 GHz, s 8GB RAM a mainstreamovou 6GB GeForce 1060 běží hra v rozlišení 1080p bez větších problémů na vysoké detaily. Dokonce jsem si mohl dovolit dát i některé detaily na velmi vysokou úroveň. V krajině mívám standardních 60 FPS, v hodně zalidněných oblastech klesá frekvence snímků až pod 40 za vteřinu. Jelikož nejde o žádnou rychlou střílečku, ani to tolik nevadí.
Autor: Warhorse Studios
Abych nevypadal zaujatě, tak musím uznat, že na těchto koňských kobližkách si naopak grafici vyhráli.
Autor: Warhorse Studios
Kingdom Come: Deliverance
Autor: Warhorse Studios
Kingdom Come: Deliverance
Autor: Warhorse Studios
RPG složka hry je alespoň ze začátku poněkud matoucí. Čísel je zde spousta a ne u každého je úplně jisté, co vyjadřuje. Vývoj postavy je do značné míry automatický, a čím víc nějakou činnost vykonáváte, tím jste v ní lepší. Při přechodu na novou úroveň pak vybíráte pouze z několika přednastavených „perků,“ což jsou drobné bonusy k jednotlivým vlastnostem. Obrazovka inventáře je docela nepřehledná, za což zřejmě vděčíme faktu, že hra vychází i na konzolích. Vzhledem k tomu, že třeba jen na nohou jsou celkem čtyři sloty pro různé druhy vybavení, není problém se v tom množství potřebných předmětů rychle ztratit. Ano, je sice realistické, že si musím vzít pod helmu ještě kuklu, ale z hlediska hratelnosti je méně někdy více.
Autor: Warhorse Studios
Význam celebrit pro marketing si samozřejmě uvědomili i vývojáři českého Kingdom Come. Z plánované spolupráce se Seanem Beanem nakonec sešlo, ale máme zde alespoň hezky vymodelovaného Daniela Vávru a to se také počítá.
Autor: Warhorse Studios
Každopádně po pěti hodinách hry se teprve spustily úvodní titulky a já měl jasno, že navzdory předsevzetím tuhle hru přes víkend prostě nedohraju. Nyní mám odehráno už 4x víc času a stejně mám pořád pocit, že jsem viděl jen nepatrný zlomek toho, co Kingdom Come nabízí.
Autor: Warhorse