Ze strachu, aby někoho neurazila, nebo se snad nedotkla něčích citů, bývají poslední dobou veřejná vyjádření herních společností velice nudná.
Společnost Vertagear, známý výrobce specializovaných židlí pro hráče, to na sociálních sítích zkoušela jinak, ovšem tvrdě narazila.
Na jejím twitterovém profilu se totiž objevila obrázková koláž, která naznačuje, že zatímco muži při streamování ukazují především záběry z videohry, ženy předvádějí hlavně samy sebe.
K jejich smůle ovšem tento vtip nikomu moc vtipný nepřišel, ba naopak. Odmítavá reakce veřejnosti byla nakonec tak silná, že Vertagear kontroverzní tweet raději smazali. Místo něj pak vystavili omluvu, kde se zaklínají tím, že pro jakékoli formy sexismu není v jejich společnosti místo a že k něčemu takovému už v budoucnosti nikdy znovu nedojde.
„Bereme na sebe plnou zodpovědnost, za všechnu bolest, kterou jsme způsobili členům naší komunity,“ píše se doslova v poněkud patetickém prohlášení, pod kterým je podepsán management Vertagearu.
O pár hodin později se na twitterovém profilu objevila omluva druhá, která se kaje i za všechny podobně kontroverzní vtipy z minulosti. A nakonec přikročila firma k personálním krokům: zodpovědný PR zaměstnanec dostal výpověď.