"S tímto titulem máme spojenou nostalgii, ale nic z jejího světa momentálně nevyvíjíme," prohlásil Sweeney v březnu (čtěte více). Včerejší odhalení projektu však koresponduje spíše s dřívějším tvrzením, že by hra případně mohla vznikat ve spolupráci s komunitou.
Na titulu bude pracovat malý tým s předchozími zkušenostmi se značkou Unreal Tournament. Vývojáři tentokrát k vývoji chtějí přistoupit zcela otevřeně.
O směřování hry chtějí od začátku hovořit na fórech a ukazovat její prvky na serveru Twitch. Zdrojový kód i herní obsah navíc budou k dispozici předplatitelům Unreal Enginu 4. Ti se tak budou moci podílet na vývoji hry. Titul navíc "zůstane věrný svým kořenům jako soutěživá střílečka" a hra vyjde pro PC, Mac i Linux.
Tento přístup k vývoji však znamená zcela odlišné věci pro amatérské vývojáře a hráče. Zatímco vývojáři budou moci hru upravovat již v raných fázích, hráčům se do rukou dostane až za dlouhý čas. O plánovaném datu vydání nicméně lidé z Epic Games zatím vůbec nehovoří.
Výsledná hra bude v základu zcela zdarma. Propojena však bude s tržištěm, na kterém herní komunita může prodávat modifikace a dodatečný obsah. A studio na hře bude vydělávat podílem z transakcí.