Týden s bondovkou Nightfire: den 003

Týden s bondovkou Nightfire: den 003
Týdenní rozhovor s návrhářem hry James Bond 007: Nightfire, s Michaelem Condreym z Electronic Arts pomáhá odhalit detaily hry a znovu shrnout její přednosti. Pan Condrey odpovídá celý týden prostřednictvím krátkých zpráv a je připraven i na dotazy čtenářů. Otázky zasílejte na redakční adresu.

Může různé řešení jedné mise přímo ovlivnit události v další anebo hra běží po přímé čáře?

Galerie k James Bond 007: NightfireZaměřili jsme se na nelineární propracování úkolů a již v první misi uvidíte, že jsme od přímočarosti velmi daleko. Misi můžete dokončit plížením, nalezením tajného průchodu, použitím nového vynálezu, prostřílením se skrz... v celém Nightfire mají hráči možnost vymyslet způsob, jakým úkol dokončí. Ale aby získali co nejvyšší skóre, musí se naučit využívat všech Bondových vlastností.

V jednom levelu musí James Bond vyběhnout na střechu budovy Tokyo Highrise, aniž by byl v průběhu mise odhalen. Speciální tužka vystřelující šipky mu může pomoci v neutralizování stráží, ale munice je omezená. Navíc jsou haly a schody chráněné laserovými paprsky viditelnými jen přes filtr infračervených brýlí. Bond se jim musí vyhýbat, krást přístupové karty spícím strážím a obcházet další bezpečnostní zařízení. Hráč preferující přímou akci bude mít mnohem víc problémů než metodický a přemýšlivý jedinec.
-Michael Condrey, Electronic Arts


Témata: Electronic Arts