Zatímco na PC, PlayStation 3 a Xboxu 360 hra nabídne totožný zážitek, Wii U (recenze konzole) vyžaduje odlišný, v podstatě unikátní přístup k ovládání. Hry na Wii U se totiž ovládají pomocí tabletu s dotykovým displejem a analogovými páčkami. A to je důvod, proč vývojáři nepočítají s Wii U verzí. Chtějí totiž, aby hra na všech platformách přinesla totožný zážitek.
Pokud by měl Tomb Raider vyjít i na Wii U, nesměl by to být jen port, řekl arabskému serveru True Gaming kreativní ředitel Noah Hughes.
"Jsem velký fanoušek Nintenda. Je to zejména uživatelské rozhraní, které posouvají dále. Z hlediska herního designu je zábavné testovat nové možnosti," řekl Hughes.
Jinými slovy: vývojáři zřejmě nechtějí plýtvat zdroji na vytvoření verze uzpůsobené speciálně pro Wii U. Za vlažným přístupem k nové konzoli ovšem mohou být i slabé prodeje her na nejnovější systém od Nintenda.
Nový Tomb Raider (herní karta) ignoruje předchozí díly a klade si za cíl polidštit hlavní hrdinku Laru. Oproti předchozím dílům je podání daleko temnější. Hra vychází 5. března na PC, PlayStation 3 a Xbox 360. PC verzi opatří český distributor Cenega českými titulky.
9. ledna 2013 |