Evropa je ve čtrnáctém století zmítaná konflikty a ti, co přežijí, se musí popasovat s černou smrtí – epidemií moru. Jenže na zdecimované lidstvo číhá ještě další nebezpečí. Celá staletí se skrývali ve stínech upíři a další noční tvorové. Nyní si nárokují, co jim bylo upíráno. Svobodu a s tím spojenou moc. Monstra z legend ožívají.
Hráči se chopí mladého muže Coena, který se proměnil v takzvaného Dawnwalkera. Zůstalo mu lidské odhodlání, ale disponuje silami upírů. Zachránit musí vlastní rodinu, ne každému lze ovšem věřit. Skutečné zlo se může vyhřívat ve slunečním světle a ti nejvěrnější spojenci mohou číhat pod rouškou noci, připomínají tvůrci.
The Blood of the Dawnwalker je první kapitola z připravované ságy. Půjde o akční RPG v otevřeném světě s důrazem na příběh. Hra vzniká na Unreal Enginu 5 a oznámena je prozatím na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. První zveřejněné video je prozatím jen filmeček, který v závěru doplňuje teaser gameplaye. Plné představení gameplaye máme očekávat během léta.
„Inspirovali jsme se klasickými RPG hrami a chceme, aby hráči cítili naléhavost hry v otevřeném světě. K záchraně Coenovy rodiny vede více cest bez jasného rozdělení na hlavní a vedlejší úkoly, sami se rozhodnete, jak strávíte čas.“, vysvětluje Tomaszkiewicz. Na záchranu rodiny totiž mají hráči pouhých 30 dní, je tedy nemožné na jeden průchod absolvovat všechny příběhy.
Svět potřebuje to, čeho se obává.
Konrad Tomaszkiewicz, ředitel Zaklínače 3 a šéf producentů Cyberpunku 2077, založil v únoru 2022 nové studio Rebel Wolves. Připojili se k němu další veteráni, například scenárista Jakub Szamałek (Zaklínač 3, Cyberpunk 2077, Thronebreaker) či art director Bartłomiej Gaweł (pracoval na všech hrách Zaklínač).
„Rebel Wolves si představujeme jako místo, kde mohou zkušení herní vývojáři znovu zažehnout svou vášeň, kde se mohou soustředit na své řemeslo a vnést svou lásku do úžasného, ambiciózního titulu. Chceme zůstat malí a agilní – místem, kde se lidé navzájem znají a záleží jim na sobě,“ uvedl dříve Tomaszkiewicz.