Měl to být jasný prodejní hit, a byť se milion prodaných kopií za měsíc nemusí zdát jako špatná věc, Ubisoft už přiznal, že tak slabé výsledky nečekal. Je to také hlavní důvod, proč Ubisoft nesplnil za druhé fiskální čtvrtletí vytyčené finanční cíle.
Ubisoft se každopádně snaží zachránit, co se dá. V rámci těchto aktivit odložil samurajský Assassin’s Creed Shadows, zrušil season pass a přislíbil vydání na Steamu hned v den vydání. V případě Star Wars Outlaws opravuje bugy, snaží se vylepšit hráčský zážitek a 21. listopadu poslal hru na Steam. Jak ovšem ukazují data ze SteamDB, žádný velký zájem nevzbudil.
V den vydání hru hrálo méně než tisíc lidí současně, o víkendu se počet vyšplhal na 2 492. Pro kontext: woke střílečka Concord zavřela krám, když ji hrálo souběžně 697 hráčů, aktuálního Stalkera 2 hrálo o víkendu 121 335 hráčů souběžně. Prozatím to tedy nevypadá, že by si Ubisoft vydáním Outlaws na Steamu polepšil.
Tvůrci se přitom snaží hru neustále opravovat a vylepšovat. Zároveň s vydáním na Steamu vyšel i větší patch 1.4.0, který mimo jiné upravuje pasáže, které hráče nutily hrát přes kradmý postup. Fungovalo to tak, že když vás stráže objevily, museli jste hrát znovu od posledního záchytného bodu. Po novém už je možné se ze situace v případě objevení prostřílet.
„Omezení jako ‚Nevyvolávejte poplach‘ nebo ‚Nenechte se chytit‘ v úkolech nutila hráče ke skrytému hraní a omezovala možnost volby, zda použít boj, nebo ne. V důsledku toho mohly některé úkoly působit frustrujícím nebo nespravedlivým dojmem. Zjistili jsme také, že mechanismus detekce mohl být nepředvídatelný a nekonzistentní,“ říká ke změně Drew Rechner, kreativní ředitel hry. Kompletní patch notes jsou k přečtení zde.