Vývojáři vysvětlují, proč se střílecí část Star Citizen opozdí

  17:15aktualizováno  17:15
Autoři Star Citizen narazili na komplikace při tvorbě modulu pro akci z vlastního pohledu. Vydání se tak oproti původním plánům rozhodli odložit na neurčito. Hráče však ubezpečují, že vývoj hry i nadále probíhá na všech frontách.

Star Citizen | foto: Roberts Space Industries

Šéf projektu Chris Roberts situaci objasnil v obsáhlém příspěvku na oficiálním webu. Zmínil také, že právě dokončují nahrávání animací (motion capture) pro příběhovou část Star Citizen známou jako Squadron 42.

Nahrávání probíhá v Londýně a Roberts tvrdí, že kromě pohybů postav zaznamenávají i pohyby v obličeji, a emoce by proto ve hře měly být nebývale uvěřitelné.

U střílecího modulu Star Marine však tvůrci narazili na technické komplikace, kvůli kterým se tuto část titulu zatím rozhodli nevydat. Věří totiž, že Star Marine v současném stavu neodpovídá kvalitativním standardům firmy.

Fotogalerie

Problém představuje například síťový kód, který rozhodli přepsat. Zároveň také přepracovávají vyhledávání zápasů. „Toto úsilí pokračuje dobře, od našich programátorů to však vyžaduje více času,“ píše Roberts v blogu.

Zároveň však hráče ubezpečuje, že zpoždění modulu neznamená zpoždění celého projektu.

Na jednotlivých modulech totiž pracují odlišné týmy, a všechny tak vznikají zároveň. „Statisticky na Star Marine pracuje jen 15 % týmu. To znamená, že vývoj v ostatních oblastech, například Squadron 42 či stálého světa, pokračuje i během problémů se střílecí částí.“

Roberts věří, že dobře zvládnutá integrace Star Marine pomůže posunout vpřed všechny části Star Citizen. „Nemůžu ale dostatečně zdůraznit, že dva dodatečné měsíce na Star Marine nejsou to samé jako dvouměsíční odklad celého Star Citizen,“ tvrdí vývojář. O datu vydání modulu zatím hovořit nechce. Slíbil však týdenní blogové aktualizace, ve kterých pokrok bude popisovat.

Roberts také zvažuje, že pro veřejnost vydají verzi Star Citizen s veškerými interními aktualizacemi a deaktivovanou střílecí částí. To ale údajně vyžaduje vyřešení specifických výzev, a nestane se to proto okamžitě.

Autor:
 

Nejčtenější

THQ Nordic koupilo české Warhorse Studios za 860 milionů korun

Kingdom Come: Deliverance

Vydavatelství THQ Nordic koupilo stoprocentní podíl v pražském vývojářském studiu Warhorse Studios, které před rokem...

Vývojář vrací fanouškům dvojnásobek darovaných částek, z jeho hry je hit

Rise to Ruins

Z nenápadné nezávislé hry se stal prodejní hit a její autor nyní svým nejvěrnějším fanouškům vrací peníze, které mu...

Vjel do kolejí, pak dostal další ban. Český streamer opět „úřadoval“

Český streamer Pavel „Herdyn“ Mikeš měl 8. února 2019 drobnou dopravní nehodu v...

Komentátor a herní streamer Pavel „Herdyn“ Mikeš se rozpovídal o tom, jak se svým autem skončil v kolejích. Posléze se...

Nastává herní svátek, vychází rovnou několik netrpělivě očekávaných pecek

Anthem

Herní průmysl dnes zažívá jedno z nejbohatších období roku, protože vychází rovnou několik titulů, na které jsme se již...

Apex Legends má 10 milionů hráčů. Konečně vážná konkurence pro Fortnite?

Apex Legends

Bez jakékoli předchozí reklamy se v pondělí na trhu objevila nová free 2 play battle royale hra a doslova přes noc se z...

Další z rubriky

Nastává herní svátek, vychází rovnou několik netrpělivě očekávaných pecek

Anthem

Herní průmysl dnes zažívá jedno z nejbohatších období roku, protože vychází rovnou několik titulů, na které jsme se již...

Navzdory vlažnému přijetí se vývoj Darksiders 3 zaplatil

Darksiders 3

Brutálně těžká akce Darksiders 3 sice kritiku příliš neuchvátila, ovšem z finančního hlediska jde o jednoznačný úspěch....

Spanilá jízda pokračuje, Apex Legends už mají 25 milionů hráčů

Apex Legends

Bez jakékoliv reklamní kampaně se z herní novinky Apex Legends podařilo vykřesat hit, jehož popularita stoupá každým...

Najdete na iDNES.cz