Propagační plakát pro kamenné obchody, který by mohl naznačovat oznámení Call

Propagační plakát pro kamenné obchody, který by mohl naznačovat oznámení Call of Duty: Black Ops 2.

Spekuluje se o Call of Duty: Black Ops 2, oznámeno by mohlo být v květnu

  • 7
Dohadům o pokračování válečné akce Call of Duty přidává váhu propagační obrázek pro kamenné obchody. Plakát zahrnuje logo vydavatelství Activision a vývojářského studia Treyarch, tedy dvojice, od které se letos očekává další příspěvek do akční série.

Předpokladu, že jde o pokračování titulu Black Ops, nahrává též slogan Return for debriefing, volně přeložitelný jako "vraťte se pro rozbor mise". Ten doprovází datum 2. května 2012 zapsaný v americkém formátu měsíc/den/rok. Příběh prvního dílu se ostatně odvíjel jako forma debriefingu, propagační text by na to mohl odkazovat.

Uvedené datum pak odpovídá období, ve kterém vývojáři oznámili poslední dva díly Call of Duty. K ohlášení Modern Warfare 3 totiž došlo v květnu loňského roku, první Black Ops pak Activision představil 30. dubna 2010.

Spekulace o Black Ops 2 jako možném pokračování Call of Duty ostatně letos v únoru rozvířil francouzský server Gameblog.fr. Jeho redaktoři totiž Black Ops 2 objevili v katalogu internetového obchodu Amazon, o čemž následně zveřejnili novinku.

Titul z Amazonu záhy zmizel a web Gameblog.fr kontaktovala vydavatelská společnost Activision s žádostí o odstranění dané novinky. Novináři však žádost odmítli a Activision následně serveru oznámil, že již redaktorům nebude zasílat hry k recenzování. Toto rozhodnutí však vydavatelství později odvolalo.

Call of Duty je série válečných stříleček, které se řadí mezi nejpopulárnější hry vůbec. Tituly vycházejí s ročním intervalem a k dispozici bývají pro PC a současnou generaci konzolí.


Témata: Call of Duty