Raději sníme střepy, než abychom udělali další Spec Ops, tvrdí autoři

  18:00aktualizováno  18:00
Pokud jste doufali v pokračování v jistých kruzích kultovní „protiválečné“ střílečky, tak nedoufejte. Autoři totiž jakékoli spekulace vyvrátili, vývoj prý byl brutální a bolestivý.

Tohle bolí. Spec Ops: The Line je moje srdcovka, protože obsahuje jeden z nejlepších scénářů, jaké kdy počítačová hra měla. 

Spec Ops. The Line

Jestli jste Spec Ops: The Line nikdy nehrál, napravte to. Stojí to za to!

Pod slupkou obyčejné střílečky se skrývá propracovaný příběh o krutosti a nesmyslnosti války. Jenže tahle kombinace nikoho moc nenadchla. Fanoušky stříleček všechno to filosofování nudilo a kdo si chtěl vychutnat příběh, musel se k němu prostřílet skrze zástupy generických nepřátel. Hra tak finančně propadla.

Ale to třeba Psychonauts nebo Beyond Good & Evil také a pokračování se přesto připravují, tak proč ne i Spec Ops? „Protože to byl brutální a bolestivý vývoj a každý, kdo na hře pracoval, by raději jedl střepy, než aby dělal pokračování. A navíc se ani neprodávala,“ ukončil jednoznačně jakékoli naděje scenárista hry Walt Williams.

04.října 2017 v 00:34, příspěvek archivován: 05.října 2017 v 17:40

@EverettBorislow Because it was a brutal, painful development & everyone who worked on it would eat broken glass before making another. Also it didn't sell.

Násilí ve hrách - Spec Ops

Jeden z mála případů, kdy má zobrazování násilí ve hře opravdu nějaký smysl.

Co se vlastně dělo během vývoje tak hrozného, už se asi nikdy nedozvíme, v minulosti se ale hodně spekulovalo o neshodách mezi vydavatelstvím 2K Games a vývojáři z Yager Development. 

Jakkoliv je nám líto, že už další díl nebude, musíme uznat, že je to možná dobře. Příběh hry byl totiž dokonale uzavřen a samotný konec působil jako rána pěstí do žaludku, sebelepší nastavování by výsledný efekt jen zředilo.

Autor:
 

Nejčtenější

Odmítl 12 nabídek producentů, aby mohl udělat vysněnou hru bez kompromisů

Darq

Nezávislý vývojář vyměnil finanční jistotu za absolutní tvůrčí svobodu. Jeho krok byl sice riskantní, nicméně se mu...

RECENZE: Jak vůbec mohlo vyjít něco tak hloupého jako Left Alive?

Left Alive

Rádoby špiónská akce Left Alive selhává ve všech oblastech, ve kterých můžeme počítačovou hru vůbec hodnotit. Je...

RECENZE: Dawn of Man je prehistorická strategie pro fanoušky Lovců mamutů

Dawn of Man

Hlavním tahákem skvělé strategie Dawn of Man je její zasazení do pravěkého světa. Přestože má hra málo obsahu a po...

Google ukázal budoucnost hraní. Propojí hráče a diváky na jeden klik

Stadia

Představte si, že sledujete na YouTube herní trailer. Následně kliknete na tlačítko Play a objevíte se okamžitě ve hře,...

Herní archeolog vypátral 30 let starou, nikdy nevydanou bojovku

Nikdy nevydaná hra UWC na konzoli NES.

Pro většinu dnešních hráčů je UWC jen nezajímavá a graficky zastaralá arkáda, ve skutečnosti je to však sběratelský...

Další z rubriky

Bethesda se vrací na Steam, dodatečně na něm vyjde i Fallout 76

Rage 2

Navzdory předchozím oznámením nakonec chystané novinky od Bethesdy vyjdou i na Steamu. Všechny díly Dooma, Wolfensteina...

Stahujte zdarma povedenou duchařinu Oxenfree a sci-fi Tacoma

Oxenfree

Obchod Epic Store nabízí další skvělou hru zdarma. Tentokrát jde o krátkou mysteriózní adventuru Oxenfree, která vás...

Prasata a králíci jdou opět do války. Vzniká remaster strategie S.W.I.N.E.

S.W.I.N.E. HD Remaster

Pokud hrajete počítačové hry nějaký ten pátek, možná si vzpomenete na humornou strategii S.W.I.N.E. z roku 2001. Právě...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz