Skyblivion je ambiciózní fanouškovský projekt, jehož cílem je přenést původní The Elder Scrolls: Oblivion do Creation Engine, na němž běží novější díl Skyrim. Práce na projektu začaly už v roce 2012 a tvůrci věří, že celou modifikaci vydají do konce letošního roku.
Na tom se nic nemění ani po aktuálním vydání The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered, což je oficiální předělávka přímo od Bethesdy, respektive studia Virtuos. Bethesda podle tvůrců modifikace vždy podporovala komunitní projekty a aktuálně zaslala celému týmu dobrovolníků klíče k oficiální předělávce.
„Obrovské díky našim přátelům z Bethesda Studios za jejich pokračující podporu Skyblivionu! Jako obrovští fanoušci jsme nadmíru vděční za šlechetný dar herních klíčů Oblivion Remastered pro celý náš modifikační tým! Znamená to pro nás strašně moc. Děkujeme vám za všechno,“ napsali na X.
K tomu, co pro tým znamená vydání oficiální předělávky, se vyjádřili ještě před jejím vydáním.
„Chceme zdůraznit, že mezi Skyblivionem a oficiálním remasterem není třeba žádné srovnávání nebo vytváření dojmu konkurence. Oba projekty mohou existovat a fungovat společně a nabízet hráčům jedinečné zážitky. Skyblivion je dílem lásky, které vytvořila oddaná komunita pro komunitu, a nabízí odlišný způsob, jak se vrátit k Oblivionu ve známém Creation Enginu,“ píše se ve vyjádření.
Předělávka 19 let staré hry láme rekordy a nandává to moderním titulům![]() |
„Rok 2025 by mohl být pro fanoušky hry Oblivion pozoruhodný. Jsme přesvědčeni, že skutečnými vítězi budou hráči, kteří budou mít možnost zažít jak komunitní předělávku, tak profesionální, moderní verzi této milované hry.“