Na Skull & Bones se stále pracuje, hra ale zásadně změnila koncept

  • 3
Místo klasické „prémiové“ hry budou prý Skull & Bones fungovat spíše jako živá služba. Inspirací je autorům převážně aktuální hit Fortnite. Na výsledek si každopádně ještě dlouho počkáme.

Lodní mezihra z Assassin’s Creed IV: Black Flag byla hráči tak oblíbená, že se kolem ní Ubisoft rozhodl postavit celou hru. Ukázka ze Skull & Bones na výstavě E3 v roce 2017 vypadala sice slibně, obzvláště s přihlédnutím k faktu, že hra měla obsahovat i příběhovou kampaň pro jednoho hráče, od té doby jsme se však o ní z oficiálních zdrojů dozvídali jen ve chvílích, kdy byla odkládaná.

Podle magazínu VGC totiž neprobíhal vývoj úplně podle původních představ a hra nedokázala zapadnout do portfolia Ubisoftu, který se specializuje především na veliké otevřené světy. Vývojáři proto experimentovali a měnili samotný koncept hry tak dlouho, až místo klasické prémiové hry Skull & Bones vyjdou zřejmě jako tzv. „live service“ hra.

Co to znamená? Že hra po vydání nebude rozšiřovaná pomocí série DLC (jako třeba v The Division 2), ale bude se podle konání hráčů měnit přímo za běhu (tak jako třeba Fortnite). Jestli to znamená také to, že bude hra od začátku free 2 play, bohužel nevíme, vyloučit se to však rozhodně nedá.

Skull & Bones

Na výsledek těchto radikálních změn si každopádně budeme muset ještě dlouho počkat, datum vydání totiž bylo posunuto až do následujícího fiskálního roku. Dříve než v dubnu 2021 ji tedy čekat nemůžeme.