Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider | foto: Amazon

Hádanky v Shadow of the Tomb Raider nebudou ve stylu trial & error

  • 0
Ačkoliv v dubnu odhalený Shadow of the Tomb Raider působí temněji a s důrazem na kradmou akci, počítá se i s hádankami. A podle vývojářů se ponesou v duchu předchozích dílů.

Už v září se budeme s Larou snažit zabránit v Shadow of the Tomb Raider mayské apokalypse. Nelze přitom očekávat, že by se třetí díl po restartu série hrál odlišně. 

„Vyhýbáme se pasážím ve stylu trial & error, kde musíte nejprve zemřít, abyste pochopili, co se děje,“ poznamenal v PC Gameru k hádankám Vincent Monnier, gameplay director. Namísto toho tak budeme opět manipulovat s různými mechanismy, abychom postoupili dále. 

Z dubnového odhalení víme, že ve hře narazíme na dosud největší hub v historii série, a to v podobě skrytého města. Nebude ovšem jediný. Scenáristka Jill Murrayová zmiňuje ještě další význam obrovského hubu: umožní nám prý mayskou kulturu prozkoumat i jinak než prostřednictvím nalezených artefaktů, ale přímo setkáváním s lidmi, kteří tam žijí. Minimálně skryté město bude mít mnohem větší dopad na hratelnost než podobné oblasti z minula, dodává  Monnier.

Shadow of the Tomb Raider vychází 14. září na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra podporuje výkonnější verze konzolí PlayStation 4 Pro a Xbox One X.