Úspěšná akční série Uncharted měla být více laděna do fantasy žánru. Odhalil to Don Poole, bývalý zaměstnanec firmy Naughty Dog. Sony ale přikázala odstranit fantasy prvky a udělat Uncharted více realistický.
RecenzeUncharted 2 Čekali jsme hodně, ale tohle je nářez. |
"Mluvili jsme o více realistické hře v tom, jak modelovat a renderovat, koncepty byly již daleko," uvedl.
"Například jsme měli svět plný pralesů, kde žili protagonisté pod zemí. Měl prvky z Tolkiena. Pak přišla Sony a požadovala realistickou hru ve všech aspektech. Trh se změnil, většina hráčů byla starších a dominovaly střílečky. Sony chtěla na trhu participovat, a tak tímto směrem natlačila vývojáře," dodal Poole.
Nestalo se to ale pouze Naughty Dogu, ale všem Sony studiím. Důvodem byl tlak Xboxu 360 s jeho úspěchem stříleček.
Zdroj: vg247