Sekiro nebude novinářům k dispozici s předstihem

• 3
Vydavatelé akčního RPG Sekiro: Shadows Die Twice se rozhodli, že recenzní kopii hry budou mít novináři k dispozici až v oficiální den vydání. Důvodem tohoto kroku však nejspíše není strach ze špatných recenzí, hra totiž bude podle všeho hitem.

Netrpělivě očekávaná novinka Sekiro: Shadows Die Twice od From Software, autorů kultovní trilogie Dark Souls, vychází již v pátek 22. března. Pokud však patříte k těm opatrnějším hráčům, kteří si před koupí nejprve chtějí pročíst recenze, budete si muset počkat ještě o něco déle. Vydavatelství Activision Blizzard se totiž rozhodlo neposílat novinářům kopie hry v předstihu.

Ještě nedávno přitom platilo, že k podobným opatřením vydavatelé sahají v případech, kdy vlastním hrám příliš nevěří a nechtějí, aby případné špatné recenze odradily potenciální kupce. Naposledy tuto politiku praktikovala i firma Bethesda, její hry jako Evil Within nebo Wolfenstein však byly natolik kvalitní, že nic takového nepotřebovaly. Bethesda proto od této praktiky postupně upustila (psali jsme tady). Proč se k podobnému kroku Activision Blizzard rozhodl, když jsou dosavadní ohlasy ryze pozitivní, je nám záhadou, ale nic s tím neuděláme. Jisté je, že Martina čeká za 14 dnů opravdu náročný víkend. Sekiro totiž slibuje být extrémně tuhou hrou, jak si můžete přečíst v našem obsáhlém preview.

07.března 2019 v 09:36, příspěvek archivován: 07.března 2019 v 14:21

Activision has said they wont be releasing review copies of #sekiro ahead of release date. Usually this would be cause for concern, but it's @fromsoftware_pr we're talking about here; I think these guys have earned the benefit of the doubt.