Dračí hra na hrdiny Scaleboud byla odhalena během herního svátku E3 2014, o tři roky později ji Microsoft zrušil. Na projektu pracovalo zkušené studio PlatinumGames (Bayonetta, Nier: Automata, Astral Chain), vývoj vedl právě Hideki Kamija.
Scalebound měla být fantasy akční hra na hrdiny, v níž se hráč chopil dračího jezdce Drewa, kterému asistoval drak Thuban, jehož život byl s hráčem úzce spjatý. Smrt jednoho tak znamenala i smrt druhého. O ovládání draka se starala AI, nicméně šlo mu zadávat příkazy, případně se přímo chopit ovládání.
Zveřejněná videa okamžitě připomenou jiné hry od PlatinumGames, ale i klasiku Devil May Cry. Kamija totiž dříve pracoval pro Capcom, podepsán je mimo jiné pod vynikajícím hororem Resident Evil 2 a právě akcí Devil May Cry. Z PlatinumGames už také odešel, s novým studiem Clovers Inc. pracuje pro Capcom na pokračování hry Ōkami, kterou taktéž stvořil.
O zrušení hry rozhodlo víc faktorů. Vývoj provázely problémy, studio PlatinumGames bojovalo kvůli nezkušenosti části týmu s projektem takového rozsahu s termíny. Rozcházely se také kreativní vize tvůrců a vydavatele. Microsoft tehdy potřeboval hru, aby podpořil prodeje Xboxu One a nakonec dal přednost z jeho pohledu perspektivnějším projektům, jako například Sea of Thieves.
Kamija dává každopádně v průběhu let neustále najevo, že by Scalebound rád oživil. Naposledy se tak stalo na síti X, když studio Clovers zveřejnilo následující příspěvek.
„Kolem Kamijova stolu panoval mírný rozruch. Při sledování videí na YouTube vzpomínal na vývoj Scaleboundu. Nikdy se nedočkal vydání, ale i teď je na něj hrdý. Kamija: Rád bych ho někdy vytvořil znovu,“ píše se v příspěvku.
Kamija následně příspěvek sdílel na svém účtu s komentářem: „Pojďme na to, Phile,“ čímž narážel na Phila Spencera, šéfa herní divize Microsoftu.
Oživení projektu se i tak jeví jako nepravděpodobné. Práva každopádně drží Microsoft.