V akci Star Citizen mohou být možnosti nekonečné, vybrala 780 milionů

aktualizováno 
Vývojáři projektu Star Citizen za dalších 40 milionů korun slibují téměř nekonečný svět. Hra má totiž kromě vesmírné akce zahrnovat i možnost prozkoumávat jednotlivé planety. Ty je však třeba vytvářet manuálně a celý herní svět je větší, než kolik toho vývojáři mohou zpracovat.

Star Citizen

Autoři hry již prostřednictvím komunitního financování získali 39 milionů dolarů, tedy zhruba 780 milionů korun. Star Citizen je díky tomu v rámci komunitního financování nejúspěšnějším projektem. Vývojáři však za další dva miliony dolarů slibují ještě velkolepější hru.

Chtějí totiž najmout tým, který vytvoří systém pro procedurální generování. Jinými slovy variaci náhodného generátoru, jehož produktem jsou smysluplně vytvořené planety. Takové, ve kterých dveře nevedou do zdí, místnosti na sebe navazují a prostředí vypadá zajímavě.

"Mezi nejčastěji žádané prvky jsou souboje v atmosféře a pěší prozkoumávání. To jsou dvě nejzásadnější věci, které do titulu chceme zahrnout. Ale víme, že je nemůžeme nabídnout hned s vydáním. Náš svět je ohromný a vytváření stovek stávajících prostředí je již dostatečná výzva. Vytváření všech kontinentů a prostředí v atmosféře by zabralo celý život. Tady přichází na řadu procedurální generování," vysvětluje šéf projektu, kterým je Chris Roberts.

Cílem pro Star Citizen je ostatně udržet hru naživu po deset i více let. A za zmínku stojí, jakým tempem finance na vývoj přibývají. Za posledního půl roku se rozpočet z 18 milionů vyšplhal na 39. Je tedy více než dvojnásobný.

Vesmírné porno

Star Citizen má být vesmírnou hru s takovými možnostmi, že se jí někdy přezdívá vesmírné porno. Herní návrhář Chris Roberts se zkrátka rozhodl, že vytvoří tu nejlepší vesmírnou simulaci všech dob. A neustále rostoucí rozpočet k tomu vytváří vhodné podmínky (více o titulu).

Autor:
 

Nejčtenější

THQ Nordic koupilo české Warhorse Studios za 860 milionů korun

Kingdom Come: Deliverance

Vydavatelství THQ Nordic koupilo stoprocentní podíl v pražském vývojářském studiu Warhorse Studios, které před rokem...

Vývojář vrací fanouškům dvojnásobek darovaných částek, z jeho hry je hit

Rise to Ruins

Z nenápadné nezávislé hry se stal prodejní hit a její autor nyní svým nejvěrnějším fanouškům vrací peníze, které mu...

Vjel do kolejí, pak dostal další ban. Český streamer opět „úřadoval“

Český streamer Pavel „Herdyn“ Mikeš měl 8. února 2019 drobnou dopravní nehodu v...

Komentátor a herní streamer Pavel „Herdyn“ Mikeš se rozpovídal o tom, jak se svým autem skončil v kolejích. Posléze se...

Nastává herní svátek, vychází rovnou několik netrpělivě očekávaných pecek

Anthem

Herní průmysl dnes zažívá jedno z nejbohatších období roku, protože vychází rovnou několik titulů, na které jsme se již...

RECENZE: Kdyby vyšel Half-Life letos, vypadal by jako Metro: Exodus

Metro: Exodus

Čekali jsme hodně, ale dostali jsme ještě víc. Po patnácti letech od vydání Half-life 2 se konečně objevila hra, která...

Další z rubriky

Fanoušek cestoval přes půl Evropy, aby se podíval na skutečný hrad z CS:GO

Google Maps

Youtuber známý jako 3kliksphilip se vydal z Anglie až do malé vesničky Predjama na jihozápadě Slovinska, jen aby se...

Co budete hrát o víkendu?

Metro Exodus - Master Artyom Edition

V pátek vyšlo hned několik očekávaných her, z nichž vyčnívá postapokalyptické Metro Exodus. Rozehráli jste některou z...

Autoři Dishonored a Prey hledají způsoby, jak lépe monetizovat své hry

Dishonored: Death of the Outsider

Studio Arkane se do historie zapsalo především díky svým skvělým příběhovým hrám pro jednoho hráče, ale do budoucna už...

Najdete na iDNES.cz