Náplní hry je průzkum snového světa. „Některé prvky okolí se mění s hráčovým odvráceným pohledem nebo nepřítomností a stávají se nejen ukazatelem, ale i cestou samotnou, po níž se vydá chůzí, letem i pádem,“ vysvětluje základní mechanismus hry její tvůrce Vladimír Kudělka.
Pro postup dál je důležitá všímavost a intuice. Chyba naopak vede zpět do již navštívených úrovní, které už ovšem mohou být pozměněny. Autor přiznává, že obdivuje originalitu, zároveň však má kladný vztah technologickému pokroku vysokorozpočtových titulů.
„Pokud usnete při pozorování hvězd, otevře se vám brána do nového světa, který se nachází mezi světem vzpomínek a světem snů. Tento mezisvět postupně mění realitu na fragmenty a servíruje hráči touhu po poznání nepoznatelného. Ti nejvytrvalejší však mohou nepoznatelné pocítit,“ říká k příběhu Kudělka.
Vyjde na PC, Mac a Linux.