Číňané tráví hraním PUBG dvakrát více času než západní hráči

  18:14aktualizováno  18:14
Zatímco průměrný americký hráč tráví v PlayerUnknown’s Battlegrounds 7 hodin týdně, průměrný Číňan více než dvojnásobek.

O tom, že je PlayerUnknown’s Battlegrounds (naše recenze) v Číně ohromně populární, jsme už několikrát psali. Hru vlastní téměř 80 % čínských uživatelů Steamu a třeba z výroby cheatovacích programů se tam stal obrovský byznys. 

Nová mapa do PUBG

Nová mapa pro PUBG bude zasazená do tropů.

Další zajímavý doklad popularity PUBG v Číně přinesl nedávno Sergej Galyonkin, provozovatel serveru SteamSpy. Ten poukázal na to, že Číňané jsou ve svém herním vkusu daleko zapálenější než lidé na západě. Průměrný čínský hráč stráví v PUBG 16 hodin týdně, což je více než dvě hodiny denně. Oproti tomu Američané se svými 7 hodinami vypadají jako „casualové“.

Ono to však také bude způsobeno tím, že se na Západě začala prosazovat konkurence v podobě hry Fortnite. I tak je však PUBG stále nejpopulárnější hrou na Steamu, která svým autorům generuje spoustu peněz. 

Autor:
 

Nejčtenější

Nadvláda Steamu končí, přišel o všechny veliké vydavatele

Steam

Ještě nedávno prakticky nemyslitelná situace se rychle stává realitou. Obchod Steam, jehož aplikaci má dnes na svém...

Třicet jedna her na zpříjemnění zimních měsíců

Kona

Vánoce a Silvestr jsou sice za námi, ale jelikož zima tu s námi ještě nějaký čas pobude, neuškodí připomenout si...

RECENZE: Upřímný názor na PlayStation Classic s dvacítkou minirecenzí

PlayStation Classic

Na novodobou verzi PlayStation jedničky se čekalo s nadšením, které však po jejím vydání rychle opadlo. Že to není...

RECENZE: Feudal Alloy je nenápadný hit od českých tvůrců

Feudal Alloy

Povedená 2D skákačka od českých tvůrců sice neobrátí herní průmysl naruby, ale díky chytlavé hratelnosti a milé grafice...

Třicet minut hrůz i nadšení. Dojmy z demoverze remaku Resident Evil 2

Resident Evil 2 (2019)

Remake hororové klasiky Resident Evil 2 se nezadržitelně blíží. Kdo už se nemůže dočkat vydání, najde dočasnou útěchu v...

Další z rubriky

Série Call of Duty vydělala dvakrát více peněz než Hvězdné války v kinech

Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty patří mezi vůbec nejsilnější značky zábavního průmyslu. Vydavatelství Activision se může poměřovat i s...

Kartičky od Valve netáhnou, Artifactu rychle ubývají hráči

Artifact - The Dota Card Game

Pokud odhlédneme od zvláštně nastaveného platebního modelu, je karetní hra Artifact vcelku povedenou záležitostí. Jenže...

Netflix považuje za největšího konkurenta Fortnite

Netflix

Netflix nepovažuje za své největší konkurenty další streamovací služby, ale populární hru Fortnite.

Najdete na iDNES.cz