Případné připomínky a poznámky můžete směřovat do tohoto diskusního fóra.
První info o hře Ghosthunter od Cambridge Studios
Případné připomínky a poznámky můžete směřovat do tohoto diskusního fóra.
Pět souloží, které otřásly herním průmyslem
Herní průmysl prošel v posledních letech turbulentním vývojem, z původní zábavy pro malé děti se stal miliardový...
ANALÝZA: Upadající češtiny ve hrách by mohla zachránit umělá inteligence
Oficiální české lokalizace her jsou dnes vzácností a hráči, kteří neumí žádný světový jazyk, jsou odkázáni na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Star Citizen udělal významný krok k dokončení, i tak ale budeme čekat roky
Vývoj ambiciozní vesmírného simulátoru Star Citizen už spolkl více než 12 miliard korun, vydání je však stále v...
U stařičkého Half-Lifu se zapotí i moderní PC. Stačí jedna modifikace
Ačkoliv to bude od vydání prvního Half-Lifu letos 25 let, stále se najdou způsoby, jak původní hru modernizovat....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Už to můžeme napsat: The Last of Us je nejlepší adaptace videohry vůbec
První řada seriálu podle legendární videohry The Last of Us skončila mimořádně krvavým finále. A tak konečně můžeme...
Autoři hry Rust zrušili setkání s fanoušky kvůli výhrůžkám zabitím
Plánované setkání fanoušků online hry Rust v americkém San Franciscu se nakonec neuskuteční. Kvůli anonymním výhrůžkám...
ANALÝZA: Upadající češtiny ve hrách by mohla zachránit umělá inteligence
Oficiální české lokalizace her jsou dnes vzácností a hráči, kteří neumí žádný světový jazyk, jsou odkázáni na...
Microsoft nabídl EK ústupky, aby prošel největší obchod v herní historii
Microsoft nabídl ústupky, aby získal souhlas s převzetím společnosti Acitivison Blizzard, výrobce her Call of Duty,...
Star Citizen udělal významný krok k dokončení, i tak ale budeme čekat roky
Vývoj ambiciozní vesmírného simulátoru Star Citizen už spolkl více než 12 miliard korun, vydání je však stále v...

Karamel bez připáleného hrnce? Vyzkoušely jsme Salko Karamel
V redakci všechny milujeme slaný i sladký karamel, ale jeho příprava se někdy podobá trestu. Karamel se snadno přichytí na dno hrnce a nepomůže ani...