Diskuze
Scénáristka Tomb Raideru vysvětluje, proč hry často mají bídný příběh
Děkujeme za pochopení.
P60a53v45e90l 55T30o58m47á28š40e67k
Ano je to bohuzel trend posledni doby. Marketing rika - musi to vypadat super graficky, protoze potom to plno lidi koupi. Preci jenom je stale mnohem vice lidi, kteri kupuji dle obalky a potom az resi obsah. Ono take neco nakreslit je jednodussi, nez vymyslet silny pribeh, nebo popripade nejakou super zabavnou mechaniku hry. Cim slozitejsi mechanika hry treba u strategii, tak tim se zeslozituje testovani a hra je mnohem vice nachylna na ruzne logicke nedokonalosti a tak podobne. V dnesni dobe vam da velka herni spolecnost termin a do toho se proste musite vejit jako vyvojar. Klasicky pripad posledni doby je XCOM 2. Clovek by rekl, ze bude v necem alespon trochu prevratny. Respektive ze daji neco hodne noveho do te casti hry ve ktere travite nejvic casu - mise. Bohuzel v te casti se nic nezmenilo. Jen trochu pozmenili pohyb po mape a horkou jehlou usili pribeh a nechali marketing, aby poradnou kampani vy-hypoval lidi a mame tu dalsi obsahove plytkou dojnou kravu pro nase kreditky.
P37e40t80r 81Z23á63l37e80s59n44ý
Problém vidím v tom, že se vůbec píše příběh, předem to znamená, že pokud má hráč skutečně nějakou volbu, je to ve formě omezeného větvení. Každé větvení znamená exponenciální nárůst možností a s tím zdvojnásobení počtu scénáristů nepomůže. Je potřeba se snažit mít spíše návrháře příběhu místo scénáristů, aby se příběh mohl dynamicky rozvíjet v návaznosti na akce hráče.
Také mě překvapilo, když řekla, že na základě zpětné vazby z jedničky šli zpětně upravovat už zpracovaný děj dvojky a zabíjet postavy, což mě dost překvapilo, když o pár řádků výše tak kritizovala záplatování.
V13l80a75d79i89m12í77r 76K19r35i38s18t47e39n
Dobrý den ty dva odstavce mi nějak nedávají smysl se zbytkem článku . Pratchettová tvrdí, že se na děj ve hrách kdysi kašlalo a teď se to změnilo? Nějak jsem to z toho nepochopil.
V49l79a90d46i10m14í27r 91K47r66i89s69t42e44n
“When I started out, yeah, there were narrative games, but so much has changed over the last decade and a half,” she told me in an interview at the 2016 DICE Summit in Las Vegas, where she’s giving a talk. “There’s so much more focus on narrative from publishers and developers, from the press, from players themselves. Everyone’s got a game that they really love for the story, which wasn’t really the case when I first started out.”-
Šlechtí vás ovšem , že jste dal zdroj, až si to opravíte, tak můj příspěvek klidně smažte, pokud je to ve vaší moci.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
Prodej bytu 3+kk 89 m2
U Engerthu, Kladno
2 032 500 Kč