Hra Pokémon Go překonala hranici 100 milionů instalací

  13:15aktualizováno  13:15
Zatímco hráči nejsou příliš spokojeni s tím, jakým způsobem firma Niantic ve hře Pokémon Go odstraňuje chyby (funkce místo opravy odstranil) a tvůrcům vyčítají i minimální komunikaci, uživatelská základna roste.

Pokémon Go | foto: Bonusweb.cz

Podle analytické společnosti App Annie si hra o víkendu připsala více než 100 milionů instalací. Denní příjmy napříč iOS a Androidem odhaduje na 10 milionů dolarů a dodává, že dopad na konkurenci (Clash of Clans, Mobile Strike a další) byl jen minimální.

Velcí hráči na trhu sice po vydání Pokémon Go zaznamenali menší pokles v příjmech, ale během pár dnů se vrátili na svá čísla. „Není nijak zvlášť překvapivé, že většina tržeb pochází od menšiny uživatelů. Je nepravděpodobné, že by se tito hráči více zajímali o další top-grossing hry,“ píše se ve zprávě.

App Annie také vnímá tzv. rozšířenou realitu jako novou příležitost pro vývojáře. Hra Pokomén Go ji zpopularizovala a zároveň ukázala, jakým způsobem na ní vydělávat. Poukazuje přímo na funkci placených modulů, které lákají pokémony na určité místo.

Co je Pokémon Go?

Pokémon Go funguje na principu rozšířené reality. Hráč se přemísťuje v reálném světě, zatímco mobilní telefon snímá jeho polohu. Jakmile se dostane do blízkosti pokémona, objeví se na mapě v mobilu. Nyní musí hráč odhadnout vzdálenost a trefit pokémona pomocí tzv. pokéballu. Ty lze pravidelně získávat navštěvováním pokéstopů, což jsou různá zajímavá místa, například pamětní desky, sochy, hřbitovy či hřiště.

Autor:
 

Nejčtenější

Nadvláda Steamu končí, přišel o všechny veliké vydavatele

Steam

Ještě nedávno prakticky nemyslitelná situace se rychle stává realitou. Obchod Steam, jehož aplikaci má dnes na svém...

Třicet jedna her na zpříjemnění zimních měsíců

Kona

Vánoce a Silvestr jsou sice za námi, ale jelikož zima tu s námi ještě nějaký čas pobude, neuškodí připomenout si...

RECENZE: Upřímný názor na PlayStation Classic s dvacítkou minirecenzí

PlayStation Classic

Na novodobou verzi PlayStation jedničky se čekalo s nadšením, které však po jejím vydání rychle opadlo. Že to není...

RECENZE: Feudal Alloy je nenápadný hit od českých tvůrců

Feudal Alloy

Povedená 2D skákačka od českých tvůrců sice neobrátí herní průmysl naruby, ale díky chytlavé hratelnosti a milé grafice...

Třicet minut hrůz i nadšení. Dojmy z demoverze remaku Resident Evil 2

Resident Evil 2 (2019)

Remake hororové klasiky Resident Evil 2 se nezadržitelně blíží. Kdo už se nemůže dočkat vydání, najde dočasnou útěchu v...

Další z rubriky

Série Call of Duty vydělala dvakrát více peněz než Hvězdné války v kinech

Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty patří mezi vůbec nejsilnější značky zábavního průmyslu. Vydavatelství Activision se může poměřovat i s...

Lechtivá Catherine vyšla konečně i na PC

Catherine

Po téměř sedmi letech od svého uvedení na konzolích PS3 a X360 vychází bizarní japonská hra Catherine i na PC.

Nic násilnějšího než nový trailer k Mortal Kombatu 11 jen tak neuvidíte

Mortal Kombat 11

Nový díl Mortal Kombatu sice příliš novinek nepřinese, ale fanouškům nabídne přesně to, co mají na sérii nejraději....

Najdete na iDNES.cz