Descent z roku 1994 je jednou z prvních opravdu trojrozměrných her. Na rozdíl od Doomu a jeho klonů jsme se v Descentu skutečně pohybovali ve všech třech osách a jen nalézt cestu k cíli nebylo nic snadného. Nekonečné řady nepřátel a přísný časový limit na každé kolo ze hry udělaly záležitost jen pro ty největší tvrďáky.
Fanoušci této kombinace leteckého simulátoru a bludišťové střílečky se brzy dočkají nového titulu. Chystaný Overload sice nemá v názvu Descent, jinak je to však pokračování jak má být. Však za ním stojí pánové Matt Toschlog a Mike Kulas, kteří patřili k návrhářům původní hry.
Overload nebude sázet jen na nostalgii. Nabídne příběhovou kampaň, moderní grafiku a dokonce i podporu virtuální reality.
Hra je nyní k mání v rámci předběžného přístupu, plná verze na PC vyjde 31. května. Majitelé konzolí si budou muset počkat na druhou polovinu letošního roku.