Diskuze

Kouzelná skákačka Ori se vrací, bude mnohem jednodušší. První dojmy

Ori and the Will of the Wisps sází na stejné trumfy, jako jeho tři roky starý předchůdce a je to jedině dobře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ať si říká kdo chce, co chce, Ori žádné zjednodušení nepotřebuje. Ta hra je uplně normálně obtížná, jak má hra být. Naprosto přiměřená challenge. Ano, je tam pár

4 0
možnosti

.. náročnějších pasáží, ale jinak ta hra přináší fakt optimální dávku výzvy a pocitu z jejího překonávání. Pokud je tohle brané jako příliš obtížná hra, která nutně potřebuje zjednodušit, tak už nevim, co tedy máme hrát. Přijde mi, že vývojáři mají zkrátka tendenci víc a víc směřovat k tomu, aby hráč během hry nezažil ani chvilku stresu a zkrátka jí projel jako nůž máslem. Proto teď vychází tolik her typu interaktivní film.

0 0
možnosti

úžasná hra. jedna z mála hopsaček kterou sem dohrál do konce a musím přiznat že párkrát sem měl sto chutí tu klávesnici rozmlátit ;-D

0 0
možnosti

Brutální obtížnost? To snad ne, to jsou příliš silná slova. Nikdy jsem ke skákačkám neměl vztah, ale Ori mě fakt dostal. A navzdory tomu, že se považuji za průměrného hráče, tak byla celá hra až na cca 2-3 místa poměrně lehká (na normal).

Je pravda, že jsem po zachránění stromu Ginso hrál asi hodinu a půl jeden a ten samej level a měl jsem kolikrát dost nerva, vždy to bylo pouze mojí vinou a mýma rukama a ovladač za to nemohl. Protože z designérskýho hlediska to bylo dobře udělané - stačilo se naučit, co se kdy a kam hýbe/skáče. Pak už to bylo snadný. (Ale ten pocit úlevy nahoře je nepopsatelný.)

Shrnul bych to asi tak, že hra obsahovala pár obtížnějších míst, ale to alespoň vyvedlo hráče ze "stereotypu" hry a alespoň mě to pak o to víc bavilo.

5 0
možnosti

Pokud u jednoho úseku musíte strávit půl hodiny, než to zvládnete, pak je to prostě definovatelné jako "obtížné".

Když to zjednodušim, každá hra je v podstatě jenom o tom "naučit se jí". Ale míra obtížnosti spočívá v tom, jak snadné (a rychlé) to učení je.

A u Oriho to chce hodně úsilí a času.

0 1
možnosti

To uz Bonusweb presel na model Mirky Spacilove - nejdriv "prvni dojmy" a az pak recenze? :(

0 0
možnosti
Foto

No opačně by to bylo ještě horší :-) Hra vychází až příští rok, ale kousek jsem si zahrál už td, tak mi "prví dojmy" přijdou jako docela vhodný typ článku,

4 0
možnosti