"Šesti až osmi hodinové velkorozpočtové hry mohou odcházet, možná tu budou tři nebo čtyři, které vyjdou každý rok a ty budou zavedenými značkami," řekl Blezinski pro Official Xbox Magazine.
"Klíčem je vsadit na lidi, kteří chápou technologie, ale rozumí zároveň kreativitě a obchodu. Příliš her vzniká, protože někdo řekne ‘Hra o býčích zápasech zní senza‘ a vy si říkáte ‘To by se hrálo jen ve Španělsku’," vysvětluje Blezinski.
"Lidé volí náhodné věci, které chtějí vytvořit a jiní lidé to financují, aniž by se dívali na obchodní stránku," dodal Blezinski. "Nemůžeme být jen kreativní, ale také vybíraví v otázce her, které vytváříme," tvrdí Blezinski.
Cliff Blezinski vedl například návrh série Gears of War, jejíž tři díly pro konzoli Xbox 360 přesahují průměrné hodnocení 90 %. Nejnovějším přírůstkem do série je titul Gears of War 3, který vyšel koncem září a Bonusweb ho hodnotil 90 %.
"Gears of War 3 jsou akční peckou, nezapomenutelným dobrodružstvím v kampani, nekonečnými síťovými orgiemi a hlavně důstojným završením celé trilogie," napsal o hře Jaromír Chvalíček (čtěte recenzi).