Sobota 30. května 2020, svátek má Ferdinand
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 30. května 2020 Ferdinand

Diskuse k článku

Dělat motion capture do her je daleko těžší, než byste si mysleli

Díky technologii digitálního snímání pohybu je možné poměrně snadno rozpohybovat postavy ve hrách. Pro samotné herce a kaskadéry, kteří se natáčení zúčastňují, jde však o těžkou práci, kde nejsou výjimkou ani zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F50i48l71i38p 76T45ř39e54b61a 6653370278226

No, ale vypadá to, že se v práci nenudí ;-D

+1/0
27.1.2020 10:47

T85o63m14á16š 48D26u94š41e14j81o36v87s22k59ý 3167683887860

No vidíte Honzo, že to jde i v době"okurkové". ;-)

Pěkný článek. Dík.

+8/0
27.1.2020 6:56

Virus se mění pod rukama. Přírodní izoláty se tak nechovají, vysvětluje Peková

Premium Do povědomí širší veřejnosti se molekulární bioložka a viroložka Soňa Peková z laboratoře Tilia dostala pro své neshody...

Svoboda na dvou kolech Čechy láká. Porovnali jsme nejpopulárnější skútry

Premium Skútr, to znamená hlavně svobodu pohybu namísto stání v kolonách. V porovnání s automobilem nabízí levnější a...

Mám už celé krize dost, hyperbola strachu je šílená, říká šéfkuchař Pohlreich

Premium Když vidíte sedět Zdeňka Pohlreicha v úplně prázdné restauraci Next Door v centru Prahy, kde jste si dřív bez rezervace...

Najdete na iDNES.cz