Autoři Monster Hunter nabízejí odměnu za důkazy o skutečných monstrech

  • 0
Firma Capcom rozjela neobvyklou reklamní kampaň na podporu prodejů aktuálního hitu Monster Hunter. Pokud přinesete nezvratné důkazy o existenci bájných příšer jako Yetti nebo Olgoj chorchoj, můžete vyhrát spoustu peněz.

Firma Acclaim kdysi chtěla propagovat hru Shadowrun 2 tím, že by si od „chudých“ rodin pronajala náhrobky jejich zemřelých blízkých pro reklamní účely. Vedle toho vypadá aktuální nápad firmy Capcom pro propagaci posledního dílu oblíbené série Monser Hunter relativně neškodně, ale jinak je také docela bláznivý.

Důkazy o existenci El Chupacabry, Olgoje chorchoje nebo Yowieho by vám asi vydělaly spoustu peněz i tak.

Ve spolupráci se známým zoologem Jonem Downesem totiž vyhlásili soutěž o 50 000 liber (cca jeden a půl milionu korun) pro toho, kdo přinese nezvratné důkazy o existenci deseti legendárních monster. Prokázat, že existuje Yetti či Lochnesská nestvůra, má samozřejmě daleko větší hodnotu samo o sobě, ale o to tu nejde. Důležitá je originalita a ta se autorům nápadu z reklamní agentury Hope & Glory PR určitě upřít nedá. 

Seznam hledaných příšer najdete na doprovodném obrázku, špatnou zprávou pro našince však je, že se o výhru může přihlásit pouze občan Velké Británie.