Firma Acclaim kdysi chtěla propagovat hru Shadowrun 2 tím, že by si od „chudých“ rodin pronajala náhrobky jejich zemřelých blízkých pro reklamní účely. Vedle toho vypadá aktuální nápad firmy Capcom pro propagaci posledního dílu oblíbené série Monser Hunter relativně neškodně, ale jinak je také docela bláznivý.
Ve spolupráci se známým zoologem Jonem Downesem totiž vyhlásili soutěž o 50 000 liber (cca jeden a půl milionu korun) pro toho, kdo přinese nezvratné důkazy o existenci deseti legendárních monster. Prokázat, že existuje Yetti či Lochnesská nestvůra, má samozřejmě daleko větší hodnotu samo o sobě, ale o to tu nejde. Důležitá je originalita a ta se autorům nápadu z reklamní agentury Hope & Glory PR určitě upřít nedá.
Seznam hledaných příšer najdete na doprovodném obrázku, špatnou zprávou pro našince však je, že se o výhru může přihlásit pouze občan Velké Británie.