Walking Dead: The Telltale Series - A New Frontier | foto: Telltale

Model interaktivních seriálů už se okoukal, Telltale propouští

  • 4
Formát krátkých jednoduchých adventur založených na slavných licencích se zřejmě po třech letech už nadobro vyčerpal. Studio Telltale čekají veliké změny.

Firmě Telltale se před pár lety podařilo najít zlatou žílu a herním seriálem Walking Dead opět zpopularizovali vydavatelský model epizodických her. 

Walking Dead byla zábavná i potřetí, ale ten kvalitativní proapd je evidentní.

Stejnou formuli potom opakovaně použili mnohokrát, a jelikož šlo o v podstatě zábavné tituly, chvíli jim to procházelo. Jenže všeho moc škodí, a tak už je v tuto chvíli seriálů tolik, že už je od sebe nikdo ani nerozezná. Ostatně i nás už přestalo bavit na ně psát recenze.

Stejně jako postupně klesala hodnocení jednotlivých sérií, klesaly evidentně i prodeje, a tak si v Telltale řekli dost.

Model zmáčknout jedno tlačítko za půl hodiny už se zřejmě okoukal.

Propustili 90 zaměstnanců, což je přibližně 25 % z celkového počtu, a místo kvantity se nyní prý budou soustředit na kvalitu. Dokonce to vypadá, že po konečně mohli opustit svůj „oblíbený“ engine. Ten je dnes už opravdu odporný, přesto dává často pořádně pokouřit i novému hardwaru. Doufejme, že se tento nový přístup bude týkat už i chystaného The Wolf Among Us 2. Že samotný koncept není v jádru špatný, ukázal třeba geniální Life is Strange. Jen se tomu musí věnovat trochu lásky a ne to sekat jako Baťa cvičky.