Cora Harper - V případě, že hrajete za mužskou postavu je nadporučík Cora Harper asi tou nejvíce se nabízející volbou. Jednak je to jedna z postav, které potkáte ve hře jako ty vůbec první, jednak si scénáristé s jejím prokreslením pohráli asi nejvíce. Cora je biotička (ve vesmíru Mass Effectu něco jako kouzelnice) a od osmnácti let byla součástí "ženského" bojového komanda. S hlavním hrdinou má od začátku komplikovaný vztah, jelikož jí přeskočil v kariérním žebříčku. | foto: bsn.boards.net

Rozhodnutí postavit Mass Effect: Andromeda na Frostbite přišlo z Bioware

  • 19
Electronic Arts měli loni opravdu špatný rok a většina jejich ambiciózních her skončila průšvihem. Ne všechny chyby však byly způsobeny nekompetentním vedením.

Bývalý manažer studia Bioware Aaryn Flynn rozhovoru pro Kotaku nedávno vyvrátil zhusta citovanou domněnku, že rozhodnutí použít „inhouse“ engine Frostbite pro Mass Effect: Andromeda (naše recenze) bylo nařízeno vydavateli z Electronic Arts.

Nepovedené obličeje se staly terčem výsměchu, přitom šlo v podstatě o prkotinu, která byla opravena v rámci dní.

„Mohli jsme si vyvinout vlastní engine, nebo použít Unreal, anebo jsme mohli sáhnout po Frostbitu, který tehdy ukazoval slušné výsledky a už obsahoval multiplayer,“ popsal Flynn. A navzdory mnoha problémům, které to přineslo, si za tímto rozhodnutím stojí i dnes.

Mass Effect: Andromeda byl dlouho očekávaný titul, a přestože šlo v jádru o dobrou hru, nebyla tím, co od pokračování kultovní značky většina fanoušků čekala. Prodeje zůstaly daleko za očekáváními, a studio tak k velikému překvapení do hry nevyrobilo žádný dodatečný obsah. Všechny lidské zdroje byly raději přesunuty na výrobu Anthem.