Bývalý manažer studia Bioware Aaryn Flynn rozhovoru pro Kotaku nedávno vyvrátil zhusta citovanou domněnku, že rozhodnutí použít „inhouse“ engine Frostbite pro Mass Effect: Andromeda (naše recenze) bylo nařízeno vydavateli z Electronic Arts.
„Mohli jsme si vyvinout vlastní engine, nebo použít Unreal, anebo jsme mohli sáhnout po Frostbitu, který tehdy ukazoval slušné výsledky a už obsahoval multiplayer,“ popsal Flynn. A navzdory mnoha problémům, které to přineslo, si za tímto rozhodnutím stojí i dnes.
Mass Effect: Andromeda byl dlouho očekávaný titul, a přestože šlo v jádru o dobrou hru, nebyla tím, co od pokračování kultovní značky většina fanoušků čekala. Prodeje zůstaly daleko za očekáváními, a studio tak k velikému překvapení do hry nevyrobilo žádný dodatečný obsah. Všechny lidské zdroje byly raději přesunuty na výrobu Anthem.