Diskuse k článku

Čtvrtinu herního provozu na internetu má na svědomí League of Legends

Podle společnosti Sandvine patří více než čtvrtina veškerého herního „trafficu“ v prostředí internetu populární MOBA hře League of Legends.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T44r39u48n62g 68D73u81o24n15g 47T95h30a34n82h 5288115204117

To bude asi ten důvod, proč v Lolku nejsou prakticky cheateři :)

0/0
29.10.2018 21:14
Foto

P90a51v96e34l 28J18a51n97e66č16e33k 6346832469886

Jo jo, LoL servery jsou kvalitka. Diky masivnimu naporu neni mesic aby nebyl problem. :-), Dotu uz nikdo nehraje jo?

0/0
29.10.2018 16:54

Z58d17e10n28ě27k 45K24r11a71u27s 9706590912200

tak ono wowko diky dobrymu navrhu ma skoro nulovou zatez na sit takze i kdyz ho hralo 12 mega lidi tak to zadnou sit nijak moc nezatizi

0/0
29.10.2018 15:21

H25y98n67e84k 65Š26l91a41h24ů44n60e31k 4829573976239

Fortnite taky nežere moc dat.

0/0
29.10.2018 15:45

T71o46m86á92š 69M92a20t81ě50j 9165768503342

Mno GCD, žádná character collision, prostředí pouze s globálním phasingem s malým počtem variací... a je to.

+1/0
29.10.2018 15:55

M16a56r57i58a87n 51B16e65n49č28a29t 4968261915644

Tak že jo.. na jednou stranu taky jde o to, na jaké obnovovací frekvenci jede server a jak často syncují . na stranu druhou, kdyby ten server toho WOW byl psan matlaly, tak posilaji vsem pozici vseho na svete a nezvladne to ani 100 hracu.. takze to o kvalite kodu urcite je.

0/0
29.10.2018 17:20

Z66d95e61n65ě12k 58S55v34o71b98o50d31a 4886844436587

Jenže LoL hraje min. 10x víc lidí, než WoW. cca 200 mil aktivních účtů hovoří samo o sobě

+1/0
30.10.2018 8:04

Najdete na iDNES.cz