Jiní potí u Dark Souls krev, tito hráči si z ní dělají legraci

aktualizováno 
Hry ze série Dark Souls jsou obecně vnímány jako jedny z těch vůbec nejobtížnějších. Přesto se najdou lidé, pro které nepředstavují žádný problém, a tak si jejich hraní ještě dále komplikují.

Tenhle nápis znají hráči Dark Souls moc dobře. | foto: From Software

Hidetaka Mijazaki se značkou Dark Souls prakticky založil nový žánr extrémně náročných her na hrdiny. Od té doby se k nim  přirovnává prakticky každý obtížný titul, bez ohledu a žánr. Tak třeba Cuphead je prý Dark Souls plošinovek a Absolver zase Dark Souls bojových her.

Dark Souls 3

Hry ze série Dark Souls představují opravdovou výzvu.

Každopádně hratelnost Dark Souls je postavena na tom, že v ní budete neustále umírat a dokola opakovat herní pasáže proto, abyste po jejich zvládnutí byli odměnění slastným pocitem z překonání obtížné výzvy.

Tedy takto je to zamýšleno pro většinu lidí. Najdou se však i takoví, pro něž hra nepředstavuje žádný problém, a ještě si ji proto komplikují dalšími výzvami.

Člověk s přezdívkou NaxHPL dokázal dohrát první Dark Souls za čtyři hodiny včetně splnění všech achievementů. Ano, využil k tomu některé chyby ve hře, ale to nijak neodporuje pravidlům tzv. speedruningu. Na diskusním fóru reddit jeden z hráčů poznamenal, že jemu získání všech trofejí trvalo čtyři měsíce.

Ještě zajímavější výkon předvedl jistý SquillaKilla, který proběhl celými třetími Dark Souls s postavou na prvním úrovni, aniž by ho navíc za celou dobu kdokoli zasáhl. Samozřejmě se všemi DLC a bossy a tentokrát „poctivě“, tedy bez využití jakýchkoli glitchů. Celý záznam najdete na Twitchi, pro představu však poslouží i níže uvedené video.

Jakožto člověk, který neměl odvahu ani trpělivost na dohrání ani jedné ze „Soulborne“ her, si při sledování těchto záběrů přijdu až trapně.

Autor:
 

Nejčtenější

Odmítl 12 nabídek producentů, aby mohl udělat vysněnou hru bez kompromisů

Darq

Nezávislý vývojář vyměnil finanční jistotu za absolutní tvůrčí svobodu. Jeho krok byl sice riskantní, nicméně se mu...

RECENZE: Jak vůbec mohlo vyjít něco tak hloupého jako Left Alive?

Left Alive

Rádoby špiónská akce Left Alive selhává ve všech oblastech, ve kterých můžeme počítačovou hru vůbec hodnotit. Je...

RECENZE: Dawn of Man je prehistorická strategie pro fanoušky Lovců mamutů

Dawn of Man

Hlavním tahákem skvělé strategie Dawn of Man je její zasazení do pravěkého světa. Přestože má hra málo obsahu a po...

Google ukázal budoucnost hraní. Propojí hráče a diváky na jeden klik

Stadia

Představte si, že sledujete na YouTube herní trailer. Následně kliknete na tlačítko Play a objevíte se okamžitě ve hře,...

Herní archeolog vypátral 30 let starou, nikdy nevydanou bojovku

Nikdy nevydaná hra UWC na konzoli NES.

Pro většinu dnešních hráčů je UWC jen nezajímavá a graficky zastaralá arkáda, ve skutečnosti je to však sběratelský...

Další z rubriky

Bethesda se vrací na Steam, dodatečně na něm vyjde i Fallout 76

Rage 2

Navzdory předchozím oznámením nakonec chystané novinky od Bethesdy vyjdou i na Steamu. Všechny díly Dooma, Wolfensteina...

Moons of Madness vypadají jako kombinace Lovecrafta a Vetřelců

Moons of Madness

Podívejte se na první trailer ke skvěle vypadající hororové hře od vydavatelství Funcom. Staneme se v ní jedním z...

První ohlasy na virtuální realitu od Nintenda jsou pozitivní

Labo VR Kit

Virtuální realita od Nintenda nazvaná Labo VR Kit sice nestaví na silném hardware, první testující ovšem zaujala svoji...

Najdete na iDNES.cz