Na světlo světa se konečně díky Oficiálnímu Xbox Magazínu dostaly první konkrétnější informace o kooperativním multiplayeru ve hře Splinter Cell Conviction. Budeme zde hrát za Rusa Kestrela a Američana Archera v kampani, jejíž délka by měla představovat zhruba šest hodin.
V kooperaci budou k dispozici prakticky všechny mechanismy ze singleplayeru, ale samozřejmě i něco navíc. Pokud například jednoho z hráčů chytí nepřítel zezadu, ten mu bude moci dát loktem, aby jeho parťák měl agresora připraveného tak, aby ho mohl pohodlně odstřelit. A v okamžiku, kdy půjde opravdu do tuhého, tak je tu i možnost vzájemného oživování. Zraněný agent pak může buď poskytovat krycí palbu nebo předstírat mrtvého.
Celkově by podle Patricka Reddinga z Ubisoftu měl být multiplayer o poznání akčnější než předchozích dílech, přičemž skrývání nebude účelem, ale nástrojem. "Není to tolik o tom být neviditelný, ale spíše zákeřný." Za úspěchy v těchto misích budeme odměněni body, které lze následně utratit například za vylepšení zbraní.
Vedle této kampaně ve hře bude ještě i mód Deniable Ops, jenž bude představovat sérii samostatných misí v prostředí čtyř map z kooperativní kampaně a k nim přidá ještě dvě nové mapy navíc. Tyto mise budou rozděleny do čtyř skupin: Hunter (je potřeba zabít všechny na mapě), Infiltration (podobné jako Hunter, akorát je potřeba být neustále skrytí), Last Stand (hráči odrážejí vlny nepřátel) a Face Off (hráči jdou vzájemně po sobě mezi dalšími náhodnými, počítačem řízenými oponenty).
Zdroj: 1up