Víte, že součástí Netflixu je kolekce mobilních her, které si můžete v rámci předplatného zdarma stáhnout a hrát? Většina předplatitelů o této možnosti, zdá se, zřejmě ani netuší.
Podle analytické společnosti Apptopia si hry stáhlo 23,3 milionu uživatelů, přičemž denně je hraje v průměru 1,7 milionu uživatelů. To je méně než 1 % z 221 milionů předplatitelů Netflixu, vypočítává CNBC.
Obrázky z her od Netflixu |
Jedním z důvodů je viditelnost. Netflix hry ze svého katalogu, což je prozatím chudá obdoba služeb typu Apple Arcade či Google Play Pass, nijak nepropaguje. Nejsou totiž součástí aplikace – každou je třeba zvlášť stáhnout z aplikačních obchodů. V nabídce nejsou špatné kousky, byt celkově je her prozatím málo. Samozřejmostí je absence reklam a in-game nákupů.
Netflix hry prozatím nepropaguje záměrně. „Stále to záměrně držíme trochu v tajnosti, protože se stále učíme, experimentujeme a snažíme se přijít na to, jaké věci budou mít u našich členů skutečný ohlas, jaké hry chtějí lidé hrát,“ řekla nedávno Leanne Loombeová, která v Netflixu zastává pozici vedoucí externích her.
Netflix by investicí do her rád udržoval povědomí o svých značkách, zároveň herní odvětví vnímá jako přirozenou oblast, kam dál expandovat. Za své hlavní soupeře považuje TikTok, YouTube a Epic Games (Fortnite), s nimiž se přetahuje o uživatele, respektive jejich čas strávený u obrazovky.
Hry v nabídce Netflixu
|