Diskuze
„Český Quake“ je konečně hotový. Hrot je řežba v kulisách tvrdého socialismu
Děkujeme za pochopení.
L11u14k21á72š 77M33a66r74e52d89a
"Kromě střílení početných nepřátel můžeme ve zdejších hranatých bludištích maximálně hledat klíče k občas zavřeným dveřím nebo splachovat záchody. Toť vše."
To teda ne, Da se tam projet na motorce... a taky ten agresivni bagr co na me zautocil byl taky zabavny pocin.
Bal jsem se ze se mi z toho bude delat spatne, jako se mi z nekterych 90. strilecek delavalo jako wolf 3d, blake stone (mozna z enginu mozna z tech modrych barev, kterymi tyto dve hry meli prehrsel, nebo nizky stropy, ktere byli pokazde stejne, tezko rici) ale par urovni jsem poHROTil a dobry, prijemny retro.
P45e86t52r 70S68v70o68b65o11d15a
koupil jsem ho davno, nekdy kolem prvni epizody a bavilo me to. skoro mam ale pocit, ze to melo prvni epizodou skoncit. zabavnost levelu se hodne lisi... takovy ten pocit, ze to autor proste chtel uz jen nejak dodelat. a nedivim se mu.
M33i24l46a70n 47Č53í33ž82e54k
Jako za volbu Pascalu respekt, to je fakt retro. Škoda, že to prodává, na gitu bych se do zdrojáků rád podíval, přestože to kupovat ani hrát nebudu.
L20e13o68š 37V54e22r88n81e48r
My máme v Delfi i informační systém, skriptovat to musím taky v Pascalu

M98i13c32h56a23l 89H40u81š77á47k
Proboha, to snad grafiku renderuje v CPU .
R51a37d85e40k 93J10a21n71a16t10a
A proč ne? Tehdy (Doom2 ...) to taky tak bylo. Když je rozlišení malé, tak to jde.

P30a26v45e81l 55P93o48d10e93š88v21a
Pascal je koncentrované zlo. Prubnu.
M46i23c41h44a54l 65N76o11v56á39k
"Amatér" mi přijde docela drzé označení pro indie vývojáře.

H65o74n84z41a 27S34r72p
Najděte si definici slova ameter, není to ani trochu pejorativní.
A74l37e42š 50W82a81l27t81e67r
Nemůžu souhlasit s následujícím:
"Samotné mapy jsou abstraktními bludišti, které skutečný svět připomínají občasnými tematickými texturami či objekty"
- Naopak, HROT v rámci enginem daných možností a s notnou dávkou "básnické licence" převádí na obrazovky buď místa existující, nebo místa, která by existovat mohla. Asi nejgeneričtější jsou různá bludiště ve stokách, ale i v nich člověk ví, že bloudí ve stokách. Ano, výrazové prostředky jsou omezené, ale k abstrakci to má daleko, abstrakci si představuji jinak, viz Doom, Quake, Witchaven... HROT má po téhle stránce blíže k BUILDovkám :)
"Kromě střílení početných nepřátel můžeme ve zdejších hranatých bludištích maximálně hledat klíče k občas zavřeným dveřím nebo splachovat záchody. Toť vše."
- Naopak, na hráče čeká sto a jedna interaktivní serepetička, rozhodně se to neomezuje jen na spláchnutí WC! Nemluvě o zničitelných stěnách, různých pohyblivých plošinách, páčkách, tlačítkách apod. :)
A49l10e28š 51W39a87l87t36e14r
Teď koukám, že jsem se trochu nepřesně vyjádřil - Witchaven je samozřejmě taky BUILD, ale BUILDovkami myslím hry od Duke Nukem 3D dál :)
M23i53l94a48n 43K44r70á58l
za 350 Kč, děkuji nechci. Na rovinu, já bych si to nestáhnul ani zadarmo
J69a64n 50V59e50r37b69í74k
Tyhle hry šly mimo mě, takže já taky ne ale jinak je v dnešní době 350 nic. Dnešní hry začínají na 60$ a ještě k tomu mají uvnitř mikrotransakce, battlepassy a kdovíco ještě. I ti Bulánci 2 mají být za 400 (+200 za předběžný přístup - platit navíc za betatesting?) a to ještě fanoušci museli zaplatit kompletní vývoj přes crowfunding.
Ale znám takové jako vy, hrajou jenom free2play hry (nebo freemium hry jako WoW) a nakonec v nich utratí víc, než kdyby si koupili hru s jednorázovou cenovkou typu Zaklínač.

J35i65ř56í 70K62a41r24b62a86n
Zkusil jsem si po mnoha letech opět zahrát DOOM. Tehdy jsem u toho trávil desítky hodin, nyní jsem vydržel jen několik minut. Už je to prostě jen historie, dnešní hry nabízí mnohem víc.
