Děj sci-fi RPG Mass Effect 2 ovlivní do nejmenšího detailu to, jak jste hráli první díl. Ne pouze v klíčových rozhodnutích, jak se zprvu zdálo. Producent hry Casey Hudson nyní vysvětlil, že děj hry bude odrážet každou sebemenší akci a volbu, kterou jsme provedli při hraní původního Mass Effectu. Uložená pozice totiž obsahuje veškerá data a druhý díl, pokud ho s jejím využitím budeme hrát, je plně využije.
Takže hru ovlivní cokoliv, co jsme udělali či neudělali na kterékoliv planetě z herního vesmíru. Hra rovněž bude vycházet z toho, jak jste vedli v prvním díle rozhovory s jednotlivými NPC postavami, ne jen, zda jste je usmrtili. Takže pokud jste si to s někým tvrdě rozházeli a urazili ho, nemůžete nyní počítat s jeho sympatiemi až se s ním znovu setkáte, mimoto dokonce může stát v určitých akcích proti vám. Pochopitelně to, v jakém stavu jste zanechali Citadelu při konci hry, se odrazí na celém obydleném kosmu. Vývojáři z BioWare také oznámili, že pro hru vyvíjejí zcela novou technologii, zatím ale tají, čeho se bude týkat.
Zdroj: shacknews, twitter