Pamětníci si možná ještě vzpomenou na legendární adventuru The Neverhood (1996), která hráčům zprostředkovala výlet do svérázného světa vytvořeného z plastelíny.
Připravovaná Hlína taktéž sází na unikátní zpracování. Všechny postavy i pozadí byly nejprve ručně vymodelovány z hlíny, naskenovány a poté počítačově rozpohybovány.
Příběh působí ponuře a depresivně. „Hra sleduje Olivera, mladého chlapce, který je donucen finančně podporovat svou matku protože ta přichází o zaměstnání. Oliver pracuje v místní továrně, kde se ovšem denní norma neustále zvyšuje,“ vysvětluje Nechvátal, který inspiraci čerpal ze svého vlastního života.
Hlína slibuje volný průzkum městečka, interakci s lidmi a prostředím a v neposlední řadě i několik miniher. Na Steamu můžete vyzkoušet demo. Pokud se vám zalíbí, plná verze vychází letos 15. září.
Jak vzniká Hlína