náhledy
Dvě konkurenční série se po odhalení nových dílů dočkaly zcela opačných reakcí. V glose se proto nad situací zamýšlíme, kromě toho jsme však v posledním týdnu detailněji vyzkoušeli virtuální realitu, zavzpomínali na vývoj World of Warcraft a recenzovali Shadow of the Beast.
Autor: Activision
Odhalení válečných titulů Call of Duty: Infinite Warfare a Battlefield 1 vyvolalo emocionální odezvu. Jan Srp proto v komentáři uvažuje nad tím, jestli by hraní nebylo lepší brát s větší rezervou. Fanoušci jedné i druhé značky si navzájem nevybíravě nadávají, ani jeden z titulů přitom ještě nevyšel. Celou glosu objevíte na: http://idnes.cz/HjpwT
Autor: EA
Ondřej Zach připomíná vývoj fenoménu World of Warcraft. Ten je v rámci měsíčního předplatného dostupný již 12 let a žádná on-line hra na hrdiny se jeho popularitě nikdy ani nepřiblížila. Za tu dobu navíc hra ušla ohromný kus cesty. A to jak po stránce vizuální tak i v úpravách principů a proměně obsahu.
Autor: Bonusweb.cz
Stačí jen porovnat vzhled World of Wacraft na předchozím obrázku z roku 2004 a připravovaného rozšíření Legion, které vidíte na této obrazovce. Celou galerii pak objevíte zde: http://idnes.cz/GQquQ
Autor: Ondřej Zach
Shadow of the Beast je retro akce se vším všudy. Je obtížná, příběh v ní nehraje prim a ovládání je zbytečně komplikované. Své fanoušky si titul sice najít může, do herní síně slávy se však jistě nezapíše. Jan Srp tak v recenzi udělil hodnocení 65 %. Přečtěte si ji: http://idnes.cz/r3Pjc
Autor: Honza Srp, Bonusweb.cz
Shadow of the Beast je věrný hernímu stylu z 80. a začátku 90. let, kdy jedním z nejdůležitějších prvků bylo skóre.
Autor: Honza Srp, Bonusweb.cz
Pro strategii Stellaris vznikla modifikace, kterou autoři hry zakázali. V titulu totiž ponechávala pouze bílé lidi s evropskými jmény a v popisu projektu bylo možné objevit: „žádný multikulturalismus“. Tvůrci Stellaris prohlásili, že to porušuje pravidla slušného chování, a ze Steamu proto modifikace zmizela. Podrobnější informace: http://idnes.cz/ciLSF
Autor: Paradox Interactive
V redakci jsme se shodli, že nástup virtuální reality se blíží. Zároveň také vnímáme, že je stávající pořizovací cena přemrštěná. Ondřej Zach se zařízením strávil delší dobu, a jeho zkušenosti byly veskrze pozitivní. Vyzdvihoval pohybové ovládání i nápaditost některých her a aplikací. Extrémní reakce na hororové tituly na YouTube však považoval za úmyslně přehnané. Ondřejovy dojmy čtěte zde: http://idnes.cz/7CYd0
Autor: HTC