Tematika nové expanze bude povědomá všem, kteří hráli či hrají současný World of Warcraft: Shadowlands. Shadowlands je místo, kam zamíří duše zemřelých. Arbitr zde posoudí jejich skutky a následně je pošle do jedné z říší v podsvětí. My ovšem necháme epickou a ve výsledku bohužel nepříliš povedenou story stranou, protože Murder at Castle Nathria vypráví vlastní, úzce zaměřený příběh.
Sire Denathrius pozve své přátele a nepřátele na hrad Nathria na slavností večeři, aby prodiskutovali zvěsti, že hromadí animu, životní energii vysátou z umučených duší. Jenže hned po zahájení je nalezen mrtvý. Na scénu prosto nastupuje Murloc Holmes se svým asistentem Watfinem, aby zjistili, kdo z deseti podezřelých spáchal vraždu.
Každé povolání ve hře bude mít svého podezřelého, tedy miniona legendární kvality. Samozřejmostí je nové klíčové slovo: Infuse. Karty s tímto efektem ve vaší ruce postupně absorbují animu, a to v okamžicích, když vaši vyložení pohůnci zemřou. Když zemře stanovený počet přisluhovačů, karta se transformuje v silnější verzi.
Další novinkou je nový typ karet – lokace. Lokace se vykládají na hrací desku, posléze je lze každé kolo jednou aktivovat, a to až do vyčerpání jejich výdrže (durability). Každé povolání bude mít svoji lokaci.
Poměrně zajímavým kouskem je nová legendární karta Prince Renathal, kterou získáte už nyní prostým zalogováním se do hry. Po vydání expanze to bude garantovaný drop z prvního boosteru Murder at Castle Nathria. Zařazení této karty zvýší počet životů a velikost balíčku na čtyřicet. Navýšení životů se hodí vždy, zvětšení balíčku výhoda pokaždé není, protože ho naředí.
Na první pohled působí Murder at Castle Nathria sympaticky. Z Shadowlands si vypůjčuje tu zábavnější část, nové herní mechanismy vypadají ok. Vzhledem k tomu, co za příšernosti už současný tým vyprodukoval, je ovšem obezřetnost stále namístě.
Expanze vychází 2. srpna.