John Patrick Lowrie namlouval občany města City 17 v titulu Half-Life 2 a podílel se také na hrách Dota 2 a Team Fortress 2. S lidmi z Valve je tak ve spojení a hovoří s nimi o zákulisním dění.
Server Kotaku uvádí, že k vývoji Half-Lifu 3 se Lowrie vyjádřil v komentářích na svém blogu. Jako zdroj však zmiňuje diskuzní fórum NeoGAF a citované komentáře již na blogu objevit nelze. Pokusili jsme se je dohledat ve starší verzi stránky, ale nebyli jsme úspěšní.
Vznikala Epizoda 4 pro Half-Life 2Autoři loňského hitu Dishonored vyvíjeli rozšíření pro Half-Life 2. Na internet unikly údajné obrázky z projektu a příčiny zrušení hry odhalil scénárista Half-Lifu, kterým je Marc Laidlaw (čtěte více). |
NeoGAF nicméně cituje: "Je mi líto, ale obávám se, že opak je pravdou. Na Half-Lifu 3 se momentálně nepracuje." Důvodů je prý hned několik. Jednou z nich je využívání technologie motion capture, díky které vývojáři převádějí pohyby herců na animace.
"Největší komplikací s vydáním Half-Lifu 3 je veliká popularita motion capture ve střílečkách. Jednou ze skvělých věcí na Half-Lifu 2 bylo, že se postavy na vás dívaly nezávisle na vaší pozici, či vašem pohybu. To s motion capture nelze realizovat, alespoň prozatím," cituje NeoGAF údajně z Lowrieho blogu.
"Ve chvíli, kdy zaznamenáte nějakou hercovu činnost, nahrajete nějaký pohyb, právě to pak postava udělá. To funguje skvěle ve filmech, ale pokud chcete něco interaktivního, s motion capture to bude interaktivní méně. To je tedy jedna z věcí, na kterých pracují."
Na Lowrieho blogu však lze ještě dohledat reakci z ledna 2012. Diskutující se ptají, zda herec s Valve hovořil o vydání Half-Lifu 3. A zajímá je, jak vývojáři případně reagovali. Lowrie na to odpovídá slovy: "Dokážou být úžasně vágní. Řekl bych, že to je jedno z jejich nadání. Prostě utekli od tématu a tak nějak neodpověděli."