Poukazuje na rozpor mezi obchodním modelem a úspěšným herním designem. O pár minut později nabízí hypotetický myšlenkový pochod lidí ve vedení společnosti. "Fajn, investoři očekávají, že si zamilujeme model hraní zdarma. Máme nějaký starý značky? Ultima? Command & Conquer? Vydejte to!"
Duke Nukem ForeverNa Duke Nukem Forever čekali hráči 12 let. Legendární drsňák se ovšem vrátil ve slabší formě. "Duke Nukem Forever je prostě průměr, který spoléhá jen na nostalgii a hlavního hrdinu a nemá sebemenší snahu oslovit čímkoliv jiným," napsal v recenzi Jan Lysý. |
Broussard (Twitter účet) tak kritizuje společnost Electronic Arts, která na model hraní zdarma velmi sází. Na srpnové herní akci Gamescom ohlásila, že další díl ze známé strategické série Command & Conquer vyjde jako hra zdarma a jako součást nové platformy pro hraní zdarma.
Kromě nedostatku inovace vyčítá hernímu gigantu, že se nepostaral o značku Ultima, což byla ve své době populární série her na hrdiny. "Vždycky mě mrzelo, že EA nechalo Ultimu umřít, když to mohla být velmi známá značka her na hrdiny. Hanba."
Reagoval i na to, že freemium (model hraní zdarma) není shareware (volně šiřitelný program s časovým nebo funkčním omezením). "Proto jsme dělali shareware tak, jak jsme ho dělali. Žádné omezení na třicet dní a pak utrum. Nabídni první kapitolu zdarma a prodávej zbytek hry."
Do EA se pustil i v okamžiku, kdy studio PopCap Games den po oznámení pokračování Plants vs. Zombies 2 začalo s propouštěním. Následně odkázal na rok starý článek, který oznamoval, že EA koupilo studio PocCap Games.
"Jo, doufám, že lidi rozumí, proč PopCap oznámil pokračování Plants vs. Zombies včera, den před propouštěním." Když někteří reagovali, že nerozumí, dodal, že dobrá zpráva před špatnou méně smrdí. V opačném případě to totiž vypadá, že se snažíte krýt si zadek, myslí si.