Skvělá Forza Horizon 5 vstoupila na trh ve velikém stylu, kromě skvělých recenzí (u nás dokonce s absolutním hodnocením) její tvůrce může těšit i nebývalý zájem hráčů, kterých je jen za první den od vydání plné verze víc než čtyři a půl milionu.
Říká se, že kvalita reklamu nepotřebuje, pokud jste však do výroby investovali desítky milionů dolarů, musíte si pojistit, že se o tom všichni dozví. Aby tak Microsoft oslovil i tu část publika, která novinky z herního světa sleduje jen okrajově, připravil si poněkud neortodoxní formu reklamy. Nechal z letícího vrtulníku vyhodit buginu Polaris na padáku, což je jeden z oblíbených způsobů, jakým ve světě hry závodníci dostávají své vozy na startovní čáru. Na rozdíl od Forzy tedy řidič musel z vrtulníku vyskočit solo a do automobilu pak dojít „po svých“, i tak jde ale o hezký kousek.
Microsoft je vůbec při vymýšlení reklamních kampaní poměrně kreativní, Age of Empires 4 vyprovodila na trh speciální kolekce kukuřičných lupínků Wolol-o’s, jeden ze starších dílů Halo dokonce dostal i speciální sadu prezervativů. A pak je tu samozřejmě ještě toto.