Kolektiv Xenopi Studios se sice nemůže pochlubit žádným dohotoveným titulem, ale to vzhledem ke krátké době jeho existence není čemu divit. Vývojářská firma počítá délku svého života teprve na měsíce (konkrétně jich je pět) a v současné době pracuje na svojí prvotině, kterou bude týmová akční hra z first-person perspektivy nazvaná Dreadnoughts.
Abychom se hned na začátku vyjasnili pozice, je třeba říct, že Dreadnoughts budou hrou multiplayerovou. O singlových úrovních s přítomností botů se sice uvažuje, ale až tak nějak v druhém plánu, takže zatím se s tím moc počítat nedá. Hráči se na začátku hry rozdělí do týmů a každý z těchto týmů má k dispozici vlastní velitelkou loď - základnu. V jednom týmu bude moct být maximálně osm hráčů, ale není prý jisté, jestli se toto číslo vzhledem k rannému stadiu vývoje ještě nezmění. Tyto základny můžete pilotovat a přesouvat se s nimi, kam vám bude libo (pohyb probíhá pomocí holografické mapy a ne tedy jako z velitelského můstku), navíc jsou vybaveny slušným útočným potenciálem. A že se přesouvat asi budete muset, protože cílem snažení všech týmů je ochránit základnu svojí a zlikvidovat cizí. Jakmile k nějaké takové likvidace dojde, získává úspěšný tým jeden bod a až vyprší čas stanovený jako limitní pro to které kolo, sečtou se body a který tým jich bude mít nejvíc, stává se vítězem. Kromě těchto mobilních základen (které se mimochodem jmenují stejně jako hra samotná) mají důležitou roli ve hře i outposty, což jsou vlastně pozůstatky zaniklých civilizací, které na různých planetách zbyly. Ty můžete obsazovat a čerpat z nich energii pro svůj tým, lépe řečeno pro svoji mobilní základnu. Jak vidno, nebudou Dreadnoughts jen čistou squad-based akcí, ale zafušují do řemesla i strategickým vesmírným simulátorům a bůhvíčemu ještě.
Co se týče samotné postavy, kterou budete ovládat, pak si budete moct vybrat z několika typů, přičemž každý z nich pochopitelně nabízí jiné výhody i nevýhody. Výběr bude celkem klasický - od standardního vojáka, přes inženýra, snipera a zvěda, až po velitele (uvádím jen příklady, výčet rozhodně není úplný). Každý bude vybaven jinak, podle toho, jaké je jeho místo v týmu (někteří budou mít například jetpack, jiní zase vystřelovací kotvičkou, atd.).
O datu vydání finálního produktu se opatrní autoři zatím radši moc nešíří a používají spíš formulace jako "až to bude hotové, tak to vydáme", což jim slouží ke cti rozhodně víc, než kdyby nás krmili beztak nepodloženými termíny.