- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
no je fakt, že si ženské postavy nevolím a nevytvářím, protože se zkrátka skutečně líp identifikuju se svým pohlavním typem. snad mě za to nebudou popotahovat :-) nicméně, pro holky ať tam klidně žena je. jen teda nevim, proč by musela být hlavní nebo nehlavní. může být přece na výběr a hlavní bude ta postava, kterou si hráč vybere.
ideální by bylo, kdyby si hráč mohl postavu na začátku nakonfigurovat (jak jde často v rpg), ale ve smyslu všech možných lgbtqblabla krávovin, které pod skafandrem nebudou vůbec vidět, ale důležití světoví aktivistvé za degeneraci lidstva budou spokojeni a případnej transexuální hráč, který třeba potřebuje vědět, že vypadá jako žena, ale pod skafandrem má bimboně, taky
jo ještě táhla s odstíny pleti by při té konfiguraci neměla chybět!! bože, jaxem na to mohl zapomenout
"vášniví fanoušci videoher jsou velice konzervativní, se silnými ženami se nedokážou identifikovat"
Fakt nechapu tuhle mentalitu neustale trollit rozdmychavanim podobnych dramat. Na jednu stranu kritizovat rasove, nabozenske, pohlavni a vselijake stereotypy a pak hazet slamenne panacky, kolektivni vinu a nalepky na stranu druhou. Mate to za potrebi, pane Srpe?
dufam, ze sa fockame Tomb Ridera, kde sa bude dat hrat za plesateho130kg profesora historie s neudrziavanym plnofuzom
Fakt ne. Posledniho wolfa za ty dve buchty jsem ani neporizoval. Nechci hrat macho hru za zenskou.
Já bych s tím problém neměl, Quaka3 jsem s oblibou hrál za tu tlustou prsatici, protože mě rajcovala
Tak Metroid série je žena pod skafandrem, byla žena ještě než to bylo cool. Jen jsem si představil, jaké by to bylo, kdyby tvůrci Duke Nukema 3D obsadili do hlavní role ženu tj Ducess Nukem 3D nebyli omezeni korektností , měli plný bytel šovinismu, jaké "speciální" vlastnosti a hlášky by ji přisoudili
Však to de facto udělali, viz Bombshell.
Pro mne za mne ať si tam běhá třeba sám hormonální hybrid Horáček ,to jak podělali v Eternalu celý Doom lore už stejně nikdy nespraví
Jakási "Doomgirl" se vlastně objevila už v Quakovi III pod jménem Crash. Jinak, já hraju za ženské charaktery ve spoustě her (pokud je na výběr) a jsem rád, že silných ženských postav (nejen) ve hrách přibývá (a že bývají i lépe napsané, než kdysi), třeba v Assassin's Creedu jsem nikdy nepochopil, proč se Ubisoft bál dát vyloženě jen ženskou hrdinku; ale zrovna série Doom mi přijde s postavou Doomguye dost spjatá, takže tam bych to neuvítal (stejně tak, jako by asi nedávalo smysl v sérii Tomb Raider dát náhle protagonistu muže).
Prostě část hráčů ženskou postavu nechce (nakonec i Laru někteří trpí spíš z nostalgie).
Ubisoft to zkusil snad v Liberty, ne? Asi sledovali reakce publika a došli k závěru, že pokud chtějí mít ženskou postavu, tak prostě musí nabídnout i mužskou alternativu, čehož se drží i třeba v Immortals.
"vášniví fanoušci videoher jsou velice konzervativní, se silnými ženami se nedokážou identifikovat"
Ale vůbec ne. Problém není silná žena - nevím o tom, že existovala nějaká výraznější kritika třeba na Wonder Woman či Valkýru z MCU. Problém je mizerně napsaná "silná žena", která nahradí původně mužskou verzi hrdiny, aby byli spokojení i aktivisti. Jako třeba Captain Marvel či Jane Thor. No a u her je to úplně stejné.
Nejlepší samozřejmě je, když si hráč může vybrat.
Tahle komiksová internetová dramata moc nesleduji, ale co přesně je za problém s Captain Marvel?