Diskuze
Podle výpočtů váží mariňák z Dooma půl tuny a běhá rychlostí 80 km/h
Děkujeme za pochopení.
J85i28ř68í 18D59u95š76e34k
V tom případě já jsem něco jako pomalejší mariňák :-D
J96o63s58e23f 75P39o71n95c79a57r
Z mého pohledu právě často pekelná obtížnost, nemožnost ukládání pozic během hry, nemožnost vyhledat si správný postup na internetu (maximálně tak zkusit štěstí a napsat dotaz do nějakého internetového fóra) a nutnost opravdového zápalu do hry pro její dokončení utvářela jakési kouzlo DOSových her.
V dnešní době jsou hry většinou jednodušší, graficky nesrovnatelně realističtější a většinou i jak se psalo v článku propracovanější... ale přijde mi, že 90 % dnešní produkce je prostě konzum, kdy se snaží tvůrci jít co nejvíce na ruku hráčům.
Dříve (v 90. letech myslím) sice do značné míry také, ale ještě to nebylo tak citelné a tvůrci si šli více svojí cestou.
J68o35s78e98f 73P58o76n88c54a41r
Původní DOOM jsem dohrál na Ultra Violence. Zkoušel jsem i Nightmare a podařilo se mi proběhnout první 2 levely, pak už to prostě nešlo.
Dokonce jsem pochyboval, že to je vůbec pro normálního člověka možné, dokud jsem po více než 10 letech v době, kdy se na youtube začali objevovat "gameplayeři", někoho kdo udělal na Nightmare speedrun všech levelů... tomu říkám opravdový fanatismus.
D15a36n43i96e15l 58G64l34o38s
Na Ultra Nightmare bych vydržel tak minutu
M68a57r68t59i75n 21K46r88a64l
Já měl vždycky co dělat v Doomu 1 & 2 s normální obtížností. Vždy jsem obdivoval hráče s reflexy střeleného zajíce - na tom videu bych asi nedal ani 30 vteřin.
M90a56t67ě91j 17F15i94l19i59p
"Jelikož Doomguy nosí těžké brnění a všechny zbraně najednou, což lidé odhadují zhruba pět set kilogramů, je to slušný výkon, že?"
- Ovšem autor pozapomněl, nebo schválně neuvedl, že to brnění není jen pasivní brnění ale aktivní exoskelet, který zároveň i vylepšuje Doom Slayerovi schopnosti.. Dá se to vypozorovat už jen tím, že v Doomovi není fall damage a vždy se jen zobrazí hláška, že skok / pád vyrovnal exoskelet.
F85i54l20i40p 70T51ř45e28b69a
Jo. Ne.
Pořád to vypadá zábavněji, než jakákoliv střílečka od dob Q3A.
J30a61k17u26b 74B47o67h20o98n10ě75k
Jestli byl lepší staré nebo jsou ty nové hry je jistě zajímavá debata, ale je tam lehký problém v tom, jak si definujeme starou hru. Minulost je docela velká oblast. Pro někoho je to Doom, pro někoho Duke Nukem, další tam vidí Quake a jiný zase Unreal.
Všechny patří do zlatého období FPS a každá je jiná.
Logicky bude srovnání Doom Eternal a Doom úplně jiné, než když se srovná s Unrealem, který měl těch funkcionalit o dost víc.
R87a36d68e21k 96Č96e72r23n29ý
Hledáš problém kde není. To nemá nějaké pevné hranice kdy začíná. Prostě hovorově, přibližně. Stará hra je jak 15 let, tak 25 let. Každý si tu dobu k té konrétní hře přiřadí a bere v potaz. Zase nejde o život. ;-)
I38v11o 95K97r77a79h27u37l86e27c
Doom, Duken nuken 3D, Wolfenstein 3D, legendarní hry, ale ne pro mě, já je nikdy moc hrát nemohl, dělalo se mi z toho 2.5D špatně, nevím jestli jde o nějakou formu motion sikness, ale během jejich hraní mě silně začala bolet hlava, epilepsií ani ničím takovým netrpím, asi reakce na to falešné 3D
O24n56d50ř26e37j 57H74a80n30s33l95í15k
Může být, jenom bych chtěl upozornit, že 2.5D se říká spíše hrám typu typu Age of Empires. Všechny vyjmenované hry se považují sice dnes nepovažujeme za plnohodnotné 3D, ale technicky vzato 3D jsou.
O94n42d57ř96e27j 51S29e72k53e71r15a
"Je tomu totiž přesně naopak."
Ne, není. Většina dnešních her je z hlediska nároků na hráče mnohem jednodušší. Musí být, protože se jejich vydavatelé většinou snaží hru vydat na všech dostupných "velkých" platformách, což obvykle znamená nevyužití nebo redukci potenciálu titulu.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Kancelář Suché Vrbné
Dobrovodská, České Budějovice - České Budějovice 5
10 200 Kč/měsíc