Nový Doom může běžet až v tisíci snímcích za sekundu. Aspoň teoreticky

  • 8
Vývojáři chystaného Dooma Eternal se pochlubili, že jejich engine zvládne zobrazení až tisíci FPS. Bohužel však už neprozradili konfiguraci, na které něco takového bude možné.

Není to snadné udržet se ve vybrané společnosti PC Master Race. Sotva se přizpůsobíte elitě, která uznává jen zobrazení 4K na 60 FPS, už se vzývají jen ultraširoká rozlišení ve 120 Hz. Ani to však nebude trvat dlouho, monitory zobrazující frekvence větší než 300 Hz už pomalu sjíždějí z pásů. 

Filmový Doom byl sice brak, ale poměrně věrně ukázal, jak to dopadne, když se PC Master race pokusí hrát na konzoli.

Autoři chystaného Doomu Eternal jsou však připraveni na každou eventualitu, a tak se Billy Kahn, technický designér z id Softu, v rozhovoru pro IGN pochlubil, že jejich engine dokáže až 1 000 FPS. Bohužel však neřekl, k čemu je to dobré a jakou pekelnou mašinu k něčemu takovému budete potřebovat.

Vzhledem k tomu, že mám v počítači mainstreamovou 1060 GTX, a i 60 FPS je často nedostižným snem (viz můj článek), mi tato informace není příliš užitečná. Ale třeba to někdo oceníte.


Témata: Doom, IGN