Odemkne se tím rozvětvená mise, která má otestovat rychlost a strategické schopnosti hráčů. Vydavatelství Activision k tomu v tiskové zprávě napsalo: „Je to poprvé, co se na ikonické plechovce Red Bullu objeví hra, nebo vůbec jakákoliv jiná značka.“
Každá plechovka navíc hráčům poskytne extra zkušenostní body. Ty mohou začít využívat již v létě, nová sada úkolů pak bude dostupná s vydáním rozšíření The Taken King, které vyjde 15. září.
Pod čarou je možné objevit poznámku, že úkol bude exkluzivní od 18. září do 31. prosince. Očekávat tedy lze, že ho vývojáři časem zpřístupní všem.
Destiny je nová hra od studia Bungie, které vytvořilo sérii Halo. Podle nepotvrzených informací je to jedna z nejdražších her všech dob. Hovoří se o rozpočtu ve výši 500 milionů dolarů, což při tehdejším kurzu vycházelo zhruba na deset miliard korun. Citelnou část peněz však údajně využil marketing.
Titul, který kříží střílečku a on-line hru na hrdiny, však sbírá spíše průměrná hodnocení. Jakub Žežule ho ohodnotil 75 % a napsal: „Destiny má řadu tristních problémů. Hra je sice postupně zábavnější s lepším vybavením a více vlastnostmi, ale v pozdější fázi vyžaduje buď bezmyšlenkovité opakování , nebo útěk k soubojům hráčů s hráči.“ (čtěte recenzi)