„Do března 2021 se celosvětově prodalo přes pět milionů kusů na PlayStation 4 a PC,“ řekl Jay Boor, šéf vydavatelství Kojima Productions, serveru GamesIndustry.biz. „Vzhledem k tomu, že Death Stranding je prvním titulem vyvinutým v Kojima Productions, z hlediska prodejů si vedl docela dobře,“ říká.
Vyjádřil se také k plánovanému Director’s Cutu, který má nejenom přinést nový obsah, ale zároveň vylepšit zážitek z hraní. „Director’s Cut bude navíc obsahovat vizuální a výkonnostní vylepšení, která plně využívají funkce nové generace systému PlayStation 5, a také řadu nového obsahu vyvinutého od základu. Přinášíme nové mise a přidané příběhové linie, více zbraní, vozidel a vybavení, dokonce jsme přidali i závodní režim a také online žebříčky,“ vysvětluje.
„Death Stranding není pro každého a určitě se najde spousta lidí, kteří se mu budou vysmívat. Troufám si však říct, že čím víc máte nahráno, tím větší je šance, že vás hra odpálí a obrazně řečeno vyzuje z bot. To, jak si Kojima pohrál s tímto interaktivním médiem, je famózní. Vystavět drahý blockbuster kolem obyčejné chůze je geniální, stejně jako jeho schopnost naprosto pohltit příběhem, ve kterém se člověk jen ztrácí,“ napsali jsme v recenzi na Bonuswebu.