Studio CD Projekt má díky osobitému přístupu v hráčské komunitě dobré jméno, ani oni si však nemohou podcenit marketing. I když to může vypadat, že se o Cyberpunku 2077 nemůže mluvit víc, podle veřejně sdílené prezentace investorům má reklamní kampaň v prosinci ještě zesílit.
Už teď přitom autoři využili tak exkluzivní reklamní místa, jako třeba finálový zápas NBA nebo obrovskou digitální plochu na Times Sqaure i v dalších metropolích světa Londýně, Paříži nebo Hongkongu.
Celkem budou reklamy v 55 státech a 34 jazycích, autoři navázali spolupráci se značkami Adidas, Porsche, Old Spice, Sprite, Xbox, Rockstar, SteelSeries, Dark Horse a mnohými dalšími.
Vzhledem k tomuto je prakticky jisté, že k žádnému dalšímu odkladu nedojde. Nechat si utéct exkluzivní předvánoční sezonu by i tak úspěšnému studiu, jakým CD Projekt bez pochyby je, mohlo zlomit vaz.
Cyberpunk 2077 vychází 10. prosince na PC a xboxy i playstationy aktuální i minulé generace.