Střílečka Concord je jedním z největších přehmatů v historii herní divize společnosti Sony, zhruba osmiletý vývoj vyústil ve ztrátu až 200 milionů dolarů, tedy cca 4 a půl miliardy korun. Kromě toho, že se hra snažila uspět v už plně saturovaném žánru, aniž by dělala něco výjimečně jinak, tak ji ke dnu potopila hlavně nabídka hrdinů, kteří sice byli diverzitní až na půdu, ale ani jeden z nich nebyl ani trochu sympatický (více viz naše recenze).
Concord byl v provozu pouhých 14 dní (viz náš článek), což paradoxně znamená, že jeho existence byla kratší než navázaná reklamní kampaň. Až pár dnů po vypnutí serverů tak Sony teprve do svého oficiálního obchodu přidalo merchandise. I když tedy hra beze stopy zmizela z účtů té hrstky hráčů, kteří za ni skutečně zaplatili, mohou si na ní alespoň zavzpomínat ve stylové mikině a čepici s její logem. Korejský řetězec s občerstvením ještě před pár dny nabízel speciální tematické menu věnované jejím opovrhovaným hrdinům, některé z nich se pak ještě objeví v jedné z epizod seriálu Secret Level od Amazonu. Těžko říct, jestli si 10. prosince, na kdy je naplánována jeho premiéra, ještě vůbec někdo vzpomene, kdo že to má vlastně být.
Concord je bez debaty průšvih, najde se však i hrstka lidí, kteří mají z jeho jeho osudu radost. A ne, nejde jen o zlomyslné fanoušky konkurenční platformy, ani o zapálené bojovníky proti „wokismu“, kteří nemohli unést, že existovala videohra, kde nemohli hrát za heterosexuálního bílého muže (mimochodem, pamatujete na zahajovací sestavu Apex Legends?).
Lovci trofejí, kteří v krátkém životním cyklu hry dokázali splnit všechny výzvy, totiž nyní mají jednu z nejcennějších „platin“ vůbec. Celkem jich takových bylo 70, což je vzhledem k tomu, že existuje přes 100 milionů PSN profilů, vskutku působivé číslo. Na druhou stranu běžní hráči jim jejich „úspěch“ patrně nezávidí, její získání bylo totiž vykoupeno mnoha hodinami nezábavného grindování. Jako nejrychlejší cesta ke splnění podmínek se paradoxně ukázala sebevražda, a tak se hráči, namísto střílení po nepřátelích, ve velikém vrhali do propastí. A to klidně několik hodin v kuse.
O vůbec nejvzácnější trofej na světě ale přeci jen nejde. Tou se může pochlubit jen herní vývojář Todd Howard, který od provozovatelů Xboxu získal unikátní Lifetime achievement, jako poděkování za přínos hernímu průmyslu. Nikdo jiný už ji nikdy získat nemůže (více viz náš článek).