Když vývojáři oznámili navýšení minimálních a doporučených požadavků na PC a oznámili, že konzolová verze vyjde později, vyvolalo to řadu otázek ohledně optimalizace. A jak právě potvrdili vývojáři, oprávněně.
Tvůrci otevřeně přiznávají, že nezvládli optimalizaci tak, jak si vytyčili. Za nejlepší řešení přesto považují vydat hru podle plánu a na technické stránce pracovat průběžně.
„Cities: Skylines 2 je hra nové generace a přirozeně klade určité nároky na hardware. S ohledem na to, že náš tým neúnavně pracoval na tom, abychom vám poskytli co nejlepší zážitek, nedosáhli jsme benchmarku, na který jsme se zaměřovali,“ napsali tvůrci na oficiálních fórech hry.
„Ve světle těchto skutečností si stále myslíme, že z dlouhodobého hlediska je vydání hry nyní tou nejlepší cestou. V následujících měsících budeme hru neustále vylepšovat, ale zároveň chceme při blížícím se vydání usměrnit očekávání ohledně výkonu. Naší ambicí je, aby si Cities: Skylines 2 užilo co nejvíc hráčů a plně jsme využili potenciál hry.“
Tvůrci se také vyjádřili k modům. Hra nebude podporovat Steam Workshop, namísto toho studio použije vlastní platformu Paradox Mods, která je cross-platform, půjde ji tedy využít i na konzolích.
Cities: Skylines 2 vychází 24. října na PC, verze pro PlayStation 5 a Xbox Series X/S budou následovat na jaře 2024.
Minimální sestava | Doporučená sestava | |
---|---|---|
OS | Windows 10 Home | Windows 10 / 11 |
Procesor | Intel Core i7-6700K | AMD Ryzen 5 2600X | Intel Core i5-12600K | AMD Ryzen 7 5800X |
Paměť | 8 GB RAM | 16 GB RAM |
Grafika | GeForce GTX 970 (4 GB) | GeForce RTX 3080 (10 GB) |
Místo na disku | 50 GB | 50 GB |